Sunday, March 10, 2013

Belang van het behoud van voldoende hydratatie

Vandaag had ik een eng en interessante evenement... Ik ging naar de lokale rec center om te zien wanneer de open gym is opgetreden...  Het blijkt dat ik het goed getimede en dat er een open gym voor volleybal.  Mijn gedachte was dat dit toevallig was... Ik speelde op een concurrerende intramurale volleybal ploeg op de Universiteit (denk fatsoenlijk middelbare schoolniveau) nadat ik gestopt met het spelen van basketbal D1.  Ik moet uit te oefenen.  Ik heb ontdekt wanneer de toekomstige open fitnesscentra zich zal voordoen.  Win Win Win...

Het probleem is dat ik niet het ontbreken van een werkende Waterfontein op de sportschool was voorbereid.  Ze hadden een waterfontein, maar de druk maakte het zeer moeilijk om te consumeren genoeg... Ik heb het drinken van overvloedige hoeveelheden water als onderdeel van mijn huidige voeding...  Intern, erkend heb ik dat ik moet voorzichtig zijn en naar mijn lichaam luisteren...

We speelden voor ongeveer 2 uur...  Ik was fijn (erg uit vorm maar schone) en fatsoenlijk speelde voor het eerste uur.  Na een zeer lange en afmattend vraagstuk voelde ik vervolgens licht onder leiding...  Wordt op de 1200 calorieën dieet heb ik het gevoel licht vóór het hoofd en de dokter zei dat het een mogelijke bijwerking van het dieet en de medicijnen.  Een voormalig atleet ik denk niet dat te veel van het...  Ja ben ik moe op dit punt.  Moe is goed.  Ik duwde op.  Water tussen de wedstrijden, maar nooit genoeg krijgen...

Via het volgende uur kreeg ik meer en meer licht geleid met minder fysieke inspanning van mijn kant.  Uiteindelijk besloot ik dat mijn lichaam me iets vertelde en hield op met spelen...  Ik wil graag benadrukken dat, terwijl moe ik viel niet besteed.

Ik ging zitten en de duizeligheid niet verdrijven...  Ik werkte uiteindelijk tot de energie opstaan en lopen naar mijn auto.  Toen ik ging buiten mijn ogen zijn zeer gevoelig voor het licht... rijden huis voelde ik verre.  Ik niet zou moeten waarschijnlijk hebben gereden...

Zodra ik had 5 amandelen huis dronk een 16 oz fles water en een dieet fresca...  Ik had een ander 5 amandelen en nog eens een fles water en nam een douche...  De hele tijd mijn ogen waren gevoelig voor licht, ik was licht geleid, en mijn armen en benen voelde week.

Na de douche ik vastgesteld en had nog eens een fles water.  Toen mijn vrouw thuis ik was nog steeds gevoel behoorlijk shitty en riep ik mijn arts uit Jumpstart Medcine, Dr. Sean Bourke.  Met me te praten over de telefoon ik een aantal vragen beantwoord en hij concludeerde dat het niet een hart aritmie of iets slechter.  Hij conclusie, uitgedroogd en mogelijk laag zout en kalium.  Zijn prognose, drink een grote mok van kip plaats (borough), de helft van een banaan en mijn volgende maaltijd eten eerder vroeger dan later.

Ik zeer recommed Jumpstart. Ik heb een speciale aanbieding voor iedereen in het willen proberen Jumpstart in Redwood City of uitzicht op de bergen: $25 korting uw eerste bezoek (uitprinten en brengen het naar uw afspraak).

Na het volgen van artsen bestellingen dat ik voel me goed genoeg om te schrijven deze blogpost.  Ik zal blijven spelen volleybal (na vandaag ik denk niet dat mijn lichaam is voor basketbal gewoon nog niet...), maar in de toekomst zal ik veel water brengen naar de sportschool met mij.  Ook, ik zal proberen om meer bewust van mijn lichaam zodat ik niet duw mezelf tot aan dat punt weer.

Het was een eng evenement... Als je een ding weg van deze post... dit nemen...  Altijd drink veel water voorafgaand, tijdens, en na oefening.  Luister naar uw lichaam.

Link: Alcohol counseling huiselijk geweld therapie kan steun

No comments:

Post a Comment