Saturday, March 30, 2013

Bijna 14 miljoen kanker kinderen in VS: Record een ' WebMD

De meeste zijn personen die had borstkanker of prostaat tumoren WebMD nieuws uit HealthDay door Robert Preidt HealthDay schrijver donderdag, maart 27 (Nieuws HealthDay)--vindt u momenteel 13,7 miljoen overlevenden van kanker in de Verenigde Staten en het bedrag dat naar verwachting toenemen met 31 procent tot 18 miljoen 2022, volgens een nieuw rapport. "Kanker is vaak misschien niet het onmiddellijk fatale onderzoek het was vaak in het verleden," zei één deskundige, Dr. William Oh, hoofd van de afdeling van de hematologie/oncologie op Mount Sinai kliniek in Nyc. Hij was niet betrokken bij de nieuwe verklaring, die afkomstig is van de American Association for Cancer Research (AACR). Meer overlevenden van kanker kunnen worden verwacht, als de Amerikaanse bevolking vergrijst, opgenomen Julia Rowland, directeur van de nabestaanden van de Office van kanker op de US National Cancer Institute. "2020, Verwachten we dat tweederde van de overlevenden van kanker dreigen te worden van jaar 65 of ouder," zei ze in een persbericht AACR. De enquête, gebaseerd op een analyse van nationale gegevens, vond ook dat mensen met bepaalde soorten kanker rekening voor een groot percentage van de overlevenden. Voor terwijl prostaatkanker overlevenden account voor 20 procent, voorbeeld, borst kanker patiënten goed voor 22 procent van de overlevenden. Mensen die longkanker, de volgende meest vaak hebben gediagnosticeerd kanker, account voor slechts 3 procent van de overlevenden, gebaseerd op het verslag. "Voor patiënten met prostaatkanker, we hebben een niet helemaal 100 procent vijfjarig overlevingspercentage en borstkanker heeft enorme vooruitgang geboekt, zo effectief, met vijf jaar overleven verhogen van 75 procent in 1975 tot bijna 89 procent in 2012," zei Rowland. "We duidelijk moeten echter betere diagnostische hulpmiddelen en betere therapieën voor longkanker." Ze zei dat de groeiende hoeveelheid overlevenden van kanker zal tonen uitdagingen voor de gezondheidszorg. "Hoe te ervoor te zorgen dat deze individuen niet alleen uitgebreide leven, maar gezonder en productief leven leiden, zullen een essentiële uitdaging tot enige of alle van ons," zei Rowland. Oh besloten. "Deze essentiële paper toont een verklaring die vele oncologists hebben gemaakt binnen de laatste een lange periode--namelijk dat met eerdere analyse en betere oplossingen, de bedragen van de overlevenden van kanker snel toeneemt," legde hij uit. "De kritieke behoefte is echter voor ons om te ontdekken beter hoe zorg voor overlevenden van kanker. Zoals kanker wordt een 'persistente ziekte', we echt nodig hebben meer studie voor het optimaal beheer van de patiënten die kanker overleven." De instructie wordt weergegeven in het dagboek epidemiologie van kanker, Biomarkers & preventie en dreigt te worden weergegeven op de AACR jaarlijkse conferentie, gehouden van 6 April tot en met 10 in Washington D.C.

Via: Valse vlag aanslagen in Syrië Pin wreedheden op Assad en rechtvaardigen "Rode lijn" Engagement

1 comment:

  1. Ik ben 47 jaar oud en vrouw. Ik kreeg een paar jaar geleden de diagnose COPD en ik was niet meer bang! Mijn longfunctietest gaf een capaciteit van 49% aan. Na een jaar geleden griep te hebben gehad, bleven de kortademigheid, het hoesten en de pijn op de borst zelfs na een antibioticabehandeling. Ik rook al 36 jaar twee pakjes per dag. Geboren zonder borstbeen zorgde ervoor dat mijn ribben slechts een centimeter van mijn ruggengraat verwijderd waren, wat resulteerde in onderontwikkelde longen. Toen ik 34 was, werd ik geopereerd en het werd verholpen. Helaas heeft mijn roken alleen maar meer schade aan mijn reeds onderontwikkelde longen veroorzaakt. Het probleem was dat ik graag rook en niet wil opgeven! Heb het al twee keer eerder geprobeerd en werd bijna gek en wil dat niet nog een keer meemaken. Ik zag de angst in de ogen van mijn man en kinderen toen ik hen over mijn toestand vertelde, en toen begonnen ze zelf een oplossing te vinden om mijn toestand te verhelpen. Ik ben nu 47 bij wie de diagnose COPD-emfyseem werd gesteld, waarvan ik weet dat het uit mijn jaren kwam van roken. Ik begon met roken op school toen roken sociaal acceptabel was. Ik herinner me dat roken in ziekenhuizen was toegestaan. Het was toen niet bekend hoe gevaarlijk sigaretten voor ons waren, en het leek alsof iedereen rookte, maar ik was in staat om van mijn COPD-longaandoening af te komen door de hulp van dr. Akhigbe totale geneeskrachtige kruidengeneeskunde. Mijn man zag zijn getuigenis op internet dat hij zijn krachtige medicijn gebruikte om verschillende ziekten te genezen. We hebben contact opgenomen met zijn e-mail [drrealakhigbe@gmail.com} Hij heeft de juiste kruidenformule om u te helpen bij het wegwerken en herstellen van longaandoeningen en andere ziekten, zal u volledig en permanent genezen met zijn natuurlijke biologische kruiden. We hebben het medicijn per koerier ontvangen onderhoud. Ik wens dat iedereen die op jonge leeftijd begint met roken, beseft wat er uiteindelijk met hun lichaam zal gebeuren als ze hun hele leven doorgaan met die gemene gewoonte.
    Dr. , STAPHYLOCOCCUS, HEPATITIS A / B, SNELLE EJACULATIE, IMMUNOTHERAPIE, GONORRHEA, SYFILIS, AFVAL / RUGPIJN, PELVISCHE ONTSTEKING, LULVERGROTING, HARTZIEKTEN, TERMINALE ZIEKTE, ZIEKTE, ZIEKTE VAN DE KLEUR, ACHTERGROND GRAVEN ZIEKTE, GEHOORVERLIES, INTERSTITIËLE CYSTITIS, LEUKEMIE, MEERVOUDIGE SCLEROSE, OBESITAS, RABY'S, SCOLIOSE, INFLUENZA, POLIO, JACOB, ENZ. Als u op zoek bent naar uw genezing, neem dan contact op met dr Akhigbe via zijn e-mail drrealakhigbe@gmail.com of neem contact op met zijn whatsapp-nummer +2349010754824
    God zegene u, Dr. Akhigbe, voor uw goede handwerk in mijn leven.

    ReplyDelete