Sunday, March 3, 2013

Bonnie Franklin, die een moeder voor onze occasions speelde, sterft aan kanker - Washington Post (blog)

Actrice Bonnie Franklin in 2008 (Ali Goldstein/NBC Newswire) op vrijdag, actrice Bonnie Franklin, leeftijd 69, stierf aan alvleesklierkanker. De meeste mensen kan herinneren de rood-headed meisje met de brede glimlach als de ster van de jaren zeventig sitcom aéén die dag op een Time.a Franklin eerder had gewerkt als een kind actrice, en op het podium, maar het was haar rol als Ann Romano met twee tienerkinderen die haar vastgelegd in de harten van een nieuw tijdperk van alleenstaande ouders. Gevraagd of ze wist dat aéén reis naar een Timea zou staking een opmerking, antwoordde ze: aAs snel als we bleef de lucht begonnen we vinden veel karakters. De uiting van de letters, aThis is mijn hele leven. Dit is precies wat Iam gaan door. Dit is wat mijn moeder is like.a en dus we heel gemakkelijk het concept hebben dat we vandaag something.a werden aandringen, schrijvers en de fans zijn met behulp van termen zoals asteadfasta en acoola te spellen het buiten het type Franklin genoten. Ann Romano was over het algemeen op basis van het leven van de huidige co-creator (met Norman Lear) actrice Whitney Blake, ook wel genoemd de caretaker van actrice Meredith Baxter. Ik vaak gedacht Bonnie Franklin had een mooie, open ervaring, maar ik heb niet aéén dag weergeven bij een I alleen begrepen via pop cultuur. En via één exemplaar ik toevallig op tijdens het schakelen tussen TV-zenders. In principe herinneren juist, Franklinas identiteit Ann Romano was verbijsterd om te werpen zoeken is genaamd middelbare leeftijd, ook al ze alleen in haar mid-dertigers was. Alles wel beschouwd, ze gemotiveerd, de gemiddelde levensduur is echt een haar stem stond uit als ze besefte dat de gemiddelde levensduur was (op dat moment) ongeveer 72 jaar. Halverwege daar. Thatas hoe, voor mij, het doel getroffen huis. Auteurs Neem motivatie waar ze het vinden, sitcoms of de stoep. Iam jonger dan Bonnie Franklin, maar alleen door tien jaar. Plotseling mijn dertig didnat lijken niet meer zo jong. Hoe veel zomers ik links? Een dag ik bepaald niet alleen de zomers, toch de dagen een ' over 11,000.AHow kan ik bereiken alle gebieden die ik gewenst te krijgen, in de planeet en in mijn hoofd, in dit soort beperkte tijd? Weinig wist ik toen, op 48-jarige leeftijd werd ik geïdentificeerd als ovariële kanker die in de niet zo verre toekomst, 11.000 dagen zou lijken als een eeuwigheid. Van toen af aan, hoopte ik te zien van 49. Misschien zelfs 50. Leeftijd 59 leek een mythische. Maar hier ben ik Zes maanden vóór de hele wereld gevonden had dat Bonnie Franklin pancreatic kanker. Niemand is meer ervaren op dodelijke kankers dan andere kinderen van dodelijke kankers. We kunnen zelfs zo geval naam na mensen who defied kansen. Thereas hoop altijd. Hoewel Bonnie Franklin was meestal bekend op haar vertolking van een individuele moeder, had de acteur zelf geen kinderen. Evenmin heb ik. Maar gebruikt aandacht te besteden aan het leven in de show vertegenwoordigd.AIt verschenen dat met twee groeiende dochters en de geestige attenties van het gebouw supe, een kon cobble samen een leven van alles, als uw doel waar was. aéén dag op een Timea ongeveer 30 jaar geleden werd geannuleerd, maar de snelheid waarmee sociale media marketing met het nieuws van Franklinas dood verlicht veroorzaakt een waarnemer om commentaar te: aander geheugen van hoe ver naar achteren Netwerktv is teruggelopen in relevante en belangrijke programming.a In de show ik keek zo'n lange tijd geleden, Ann Romano fretted dat haar leven was, juridisch van gemiddelden, meer dan de helft. Niemand kon realiseren dat de voorspelling voor de acteur die haar speelde zo correct zal worden. Donna Trussell is gewoon een Kansas City schrijver. Volg haar op Twitter @donnatrussell.

No comments:

Post a Comment