Friday, March 1, 2013

Bonnie Franklin sterft aan kanker op 69, op het scherm dochters en...

Bonnie Franklin populair voor haar rol als een hardwerkende alleenstaande moeder die met problemen zoals ouderschap, werk en liefde leven op de klassieke die CBS Toon "One Day worstelt op een Time" overleden vrijdag 1 maart in haar huis in Los Angeles. Ze verloor de strijd tegen de alvleesklierkanker die ze werd aangekondigd in September 2012 lijden. Ze was 69. Mackenzie Phillips en die Franklins tienerdochters gespeeld op de langlopende TV-serie, betaalde hulde aan de late acteur. "Remembering mijn vriend. Slapen in vrede. Bonnie Franklin,"Phillips is tjierp samen met van haar met haar moeder op het scherm. Bertinelli deed hetzelfde, schreef op haar eigen pagina van naam in "mijn hart breekt." Bertinelli toegevoegd op haar officiële website, "Bonnie is altijd een van de belangrijkste feamales in mijn hele leven geweest en was een extra moeder in mijn ervaring. De jaren op 'Een dag op de dezelfde tijd' waren enkele van de gelukkigste van mijn leven, en langs kant Pat en Mackenzie waren we een groep van de familie op de meeste manier. Ze leerde me hoe te sturen dit bedrijf en het leven zelf met humor en genade, en in het algemeen wees trouw aan jezelf. Ik zal je missen haar vreselijk." Facebook was ook boordevol medeleven uit andere andere actoren. Nancy O'Dell schreef, "zo ongelukkig te beluisteren over acteur Bonnie Franklin. Ze gaf ons verschillende lacht op 'One Day tegelijk.' " Josh Elliott gepubliceerd, "RIP Bonnie Franklin. Zoals zoveel Norman Lear tekens veranderd haar Ann Romano hoe zo veel zaag zelf. Een grote dame, die zal worden gemist."" "celebrity tweeted,"Sorry te beluisteren over het passeren Bonnie Franklin. Ze bracht mij enkele jaren voordat voor een aflevering van Patty Duke show, 'Karen's Song.' " "" ster Jessica Collins schreef, "zeer ongelukkig te beluisteren met betrekking tot de passage door van Bonnie Franklin. Ieder van ons hield met haar op de show op #YR. Ze zal worden gemist duur." Marg van "China Beach" co-star sloot zich aan bij de rouwenden web "zeer ongelukkig te beluisteren van Bonnie Franklin's dood. Ik 1e haar zag in 1970 in applaus op bpad. Steunt u alstublieft @PanCan. Te veel sterven ook jonge." Haar gebeden werden ook gestuurd door patty Duke, "RIP Bonnie Franklin, RIP Dale Robertson. U beide is waarschijnlijk zeer gemist worden! Mijn hart verdwijnt voor hun gezinnen!" Franklin's dood komt slechts een paar dagen na Robertson als gevolg van complicaties van longkanker en longontsteking doorgegeven. De rood-headed actrice wordt overleefd door haar moeder Claire Franklin, vrienden Dr. Bernard Franklin en Richard Franklin, zusters Victoria Kupetz en Judith Bush, stiefkinderen Jed Minoff en Julie Minoff, en twee kleinkinderen. Tijdens haar carrière voor vele jaren, Franklin was verschenen in veel televisieshows, waaronder een op "The Young and the Restless", en stadium toont op Broadway. Naast het verkrijgen van een nominatie en twee Golden Globe knikt namens haar "One Day op een Time" positie omdat de onafhankelijke persoon Ann Romano, ze kreeg ook een nom in 1970 's audio "applaus." Een AceShowbiz.com

No comments:

Post a Comment