Sunday, March 17, 2013

Boston meisje cheerleads ondanks dropping been naar kanker - WCVB Boston

Gekleed in yoga broek en een t-shirt, GNB Voc-Tech senior Alexis Morel werd besloten met haar nieuwe cheerleading instructeur precies wat ze kon doen op de eerste dag van testversies augustus vorig jaar. Ze liep. Ze sprong. Ze tuimelde. Eigenlijk deed ze een rechtstreeks terug handspring. Vervolgens Morel veranderd van lange broek aan broek, onthullen haar prothetische linker knie aan de verrassing van Sara Aiello. "Ik zou kunnen hebben nooit haar gekozen uit een zei de eerste jaar instructeur voordat een onlangs beschikbaar nacht vrouwen honkbal spel. Dat is de eerste botsing die Morel wilde maken. "Ik wil niet anders worden behandeld," zei de 16-jarige geamputeerde vóór haar rechterbeen kruising over haar prothetische zittend op de tribunes op GNB Voc-Tech. "Ik weet niet als ik voel me net als een standaard adolescent meisje omdat ik niet weet hoe dat de. "Op het eerste, (prothetische) was soort van onhandig, maar nu het voelt alsof het is meer een deel van mij. Nu lijkt het zo natuurlijk, alsof het was ontworpen gebeuren." Morel van leven voor altijd veranderd bijna 36 maanden geleden wanneer artsen vond een kanker op haar linker been en erkend met Osteosarcoom, een soort van botkanker meestal gevonden in kinderen. Een 13-jarige Morel ging door dagen van chemotherapie een 36 correct een, maar de kanker in haar been had te veel vooruitgang geboekt en ze serieus moest worden verkregen onder de knie geamputeerd of bone graft vervanging hebben. "Wanneer ze maakte de optie om te voltooien de amputatie in plaats van het zetten in haar knie nep bot, ze wilden zitten kundig voor altijd doen sport en actief zijn," zei Morel de moeder, Julie. "Ze zei" Ik wil graag dit gedaan omdat ik wil weer normaal worden. Ik wil me.' En dat is wat ze gedaan."

Via: Secundaire hypertensie

No comments:

Post a Comment