Sunday, March 17, 2013

Brooke Burke-Charvet op kanker, gezondheid, veroudering subtiel - La Times

Brooke Burke-Charvet wordt geopend over haar strijd met schildklierkanker en hoe het haar menselijk lichaam sterker heeft gemaakt. Brooke Burke-Charvet bespreekt haar tips over aging sierlijk en resterende gezonder, aangezien ze heeft haar schildklierkanker overweldigd. De "Dancing With the Stars" co-host ontmaskerd haar kanker diagnose in begin November door middel van een film Gepost op haar blog. Ze was gediagnosticeerd na 10 biopsieën, zei ze. Burke-Charvet onderging een operatie in begin December en de krantekoppen van het nieuws een week later dat ze kanker-gratis was gedeeld. In januari, was ze onthullen haar chirurgie litteken op "Good Morning America." Ze zei dat ze verslaan haar kanker met een solide support systeem van haar familie en personeel en het houden van een postiive perspectief. En op 41, het voormalige Playboy type en de moeder van vier wordt steeds echt over haar gezondheid, dieet en veroudering voor Health magazine cover. Foto's: 50 mooiste vrouwelijke a-listers "de 40s zijn een reality check. Dat is wanneer sommige individuen probeert te kijken 25,"werd de mag verteld door haar. "Ik wil graag mijn verouderingsproces vertragen, maar ik echt niet wilt controleren als een pompoen, alle opgezwollen! Ik hoef echt niet te vullen elke fout in mijn ervaring. Verschillende? Toch moet u zeker accepteren onze moeder aarde een beetje. I 'm a lady. Ik ben een vrouw. Ik ben een moeder van vier. Ik wil niet net als een 25-jaar-oude meer verschijnen. Ik wil mijn best evenwichtig zelf worden." En ze niet krijgen die geripte abs door niets te doen. Omdat ze nodig zijn "om te werken en krijgen dat adrenaline-kick die het product was willen maken contact met de uitoefening van na omgaan met haar operatie, het is als de beste geneeskunde in de wereld." Ze maakt een plek om het te plannen van trainingen, maar staat nog steeds zelf om te genieten van lekker eten met haar man, David Charvet van "Baywatch" erkenning. "Betalen voor dat type, die DVD kopen, verbinden met een minnaar. Als werkende vrouwen en moeders, we ervoor zorgen dat het is om onze vergaderingen, krijgen onze jongeren aan elke sessie. Toch moet u om jezelf een prioriteit. Alleen besteden. Schrijf het op. Maken van een plan,"voegde ze eraan toe. "Mijn man is Frans, en we willen koken en eten lekker eten. We maken een poging om een dieet--veel Groenen, veel vis, veel groenten eten. Het is echt over percentage controle." Wat betreft haar hosting job op "Dancing With the Stars" zegt Tom Bergeron partner dat ze probeert te "neutraal blijven." "Maar ik krijgen emotioneel gehecht aan verschillende deelnemers," zei ze. "Rob Kardashian was een. Toen hij begon hij had geen vertrouwen, dan hij leerde om te dansen en draaide deze stud. Het is geweldig om te zien mensen ervaren van hun angsten en zelf te wijzigen." OOK: Amanda Bynes nieuwe look: makeover of makeunder? Kelly Osbourne vrijgegeven uit het ziekenhuis na bepaalde, Jennifer Love Hewitt zou haar borsten voor $5 miljoen nardine.saad@latimes.com volgen ministerie van Gossip @LATcelebs garanderen.

More Info: Op sterfte en levensverwachting

No comments:

Post a Comment