Sunday, March 17, 2013

Brooke Burke-Charvet op kanker, gezondheid, aging sierlijk - Los Angeles Times

Brooke Burke-Charvet wordt geopend over haar strijd met schildklierkanker en hoe het haar lichaam sterker heeft gemaakt.

Brooke Burke-Charvet is het delen van haar tips over aging sierlijk en gezond blijven nu dat ze haar schildklierkanker heeft geslagen.

De "Dancing With the Stars" co-host onthuld haar kanker diagnose in begin November door een video gepost op haar blog. Ze was gediagnosticeerd na 10 biopsieën, zei ze. Burke-Charvet onderging een operatie in begin December en het nieuws een week later dat ze kanker-gratis was gedeeld. In januari, was ze bloot haar chirurgie litteken op "Good Morning America."

Ze zei dat ze haar kanker slaan door het hebben van een krachtige steun systeem van haar familie en team en houden van een postiive houding. En op 41, voormalig Playboy-model en moeder van vier wordt steeds echt over haar gezondheid, dieet en veroudering voor Health magazine cover.

"De 40s zijn een reality check. Dat is wanneer sommigen proberen te kijken 25, "vertelde ze de lijst mag."Ik wil graag mijn verouderingsproces vertragen, maar ik wil niet te lijken op een pompoen, alle gezwollen! Ik wil niet te vullen elke fout in mijn gezicht. Een paar? Maar je moet een beetje omarmen van moeder natuur. Ik ben een vrouw. Ik ben een vrouw. Ik ben een moeder van vier. Ik wil niet te lijken op een 25-jaar-oude meer. Ik wil mijn beste gezonde zelf worden."

En ze niet deze washboard abs door niets te doen. Het model was te popelen om terug naar uit te werken na het herstellen van haar operatie omdat ze nodig zijn "om zweet en dat adrenaline-kick krijgen, is het als de beste geneeskunde in de wereld." Ze maakt het een punt om het plannen van trainingen, maar nog steeds laat zich te genieten van lekker eten met haar man, David Charvet van "Baywatch" roem.

"Betalen voor die klasse, die DVD kopen, verbinden met een vriendin. Als werkende vrouwen en moeders, wij maken onze vergaderingen, krijgen onze kinderen aan elke afspraak. Maar je moet jezelf een prioriteit maken. Enkel begaan. Schrijf het op. Maken van een plan,"voegde ze eraan toe. "Mijn man is Frans, en wij houden van te koken en smaakvol eten. We proberen te eten een mediterrane dieet--veel Groenen, veel vis, veel groenten. Het is echt alles over gedeelte controle."

Wat betreft haar hosting optreden op "Dancing With the Stars" zegt Tom Bergeron sidekick dat ze probeert te "neutraal blijven."

"Maar ik krijgen emotioneel verbonden met een paar deelnemers," zei ze. "Rob Kardashian was een. Toen hij begon hij had geen vertrouwen, dan hij leerde om te dansen en werd deze stud. Het is verbazingwekkend om te zien mensen hun angsten gezicht en transformeren zichzelf."

More Info: Muizen gegeven menselijke hersencellen slimmer

No comments:

Post a Comment