Sunday, March 17, 2013

BYU coach: tegen kanker bestrijden krijgt personal - CNN

Editor's note: In de menselijke Factor, we pagina overlevenden die kansen heb overwonnen. Confrontatie met een barrière leven--schade, ziekte en andere problemen--ze gebruikt hun interne kracht en veerkracht ze wist niet dat ze gehouden gevonden. Deze week wij u voorstellen aan de Brigham Young College mannen basketbal Coach Dave Rose. Voor nog 2 decennia, heeft hij met vrienden genaamd Coaches in vergelijking met bijbehorende geweest. Kanker. Element van deze groep nam op een compleet nieuwe betekenis van Rose in de afgelopen vier jaar. (CNN) - In juni van 2009 mijn vrouw en ik gingen op vakantie met uw kinderen en kleinkinderen naar Disneyland. Aan kan mijn partner daarom zeggen ze moest get me away from mijn lessen en team, die tijd, was ik over mijn werk zeer intens. Ik ben zo blij dat ze deed. We hadden een uitstekende tijd. Het was absoluut de perfecte reis met mijn hele familie. Na Disneyland nam dingen voor mij persoonlijk een bocht. Ik werd erg ziek op een reis van Californië naar Las Vegas, en wanneer we aankwamen ik werd meegenomen door ambulance naar Spring Valley ziekenhuis. Een CT-scan toonde er is een massa in mijn buik, daarom de gezondheidswerkers ging en verwijderd het langs kant mijn milt en een deel van mijn alvleesklier. Ze vertelde ons dat het alvleesklierkanker werd de volgende dag. Mijn ik en de vrouw sprak over alles wat we wisten van de mensen die had met alvleesklierkanker gediagnostiseerd en we kwamen met zeven verschillende vrienden of kennissen. Alle tien was voorbij. Toen het enige ding te worden vermeld dat is, "We zal verslaan dit. We zullen een manier berekenen." Het was absoluut een eng paar dagen met veel angst. Maar dan was er goed nieuws, dat een ongewoon type van pancreatic kanker--neuro-endocriene pancreatic kanker was--de "goede" soort van pancreatic kanker. Ik was gelukkig--1% van de mensen die pancreatic kanker krijgen krijgen het type ik heb, die is echt behandelbaar. 'Op zoek': de wereld je misschien niet ziet er zijn zeker een grote hoeveelheid dingen die ik geleerd van mijn ervaring. Ik heb gemerkt dat wij allen moeten meer vorm aan elkaar zijn. Er zijn zo veel mensen weten we niet wie heeft gedaan zoveel dingen voor mijn kinderen en mij, en zij kunnen niet worden terugbetaald door ons. Ik behaalde 10 eenheden van bloed--dat is 10 mensen die in principe opgeslagen mijn hele leven, toen ik heb zeker naar een medische inrichting in Nevada. Er is een meisje dat ik wil haar hoed gebruiken als een kussen op het vliegtuig. Uit het vliegtuig kreeg ze voordat we daadwerkelijk het terug geven kon. Dit zijn slechts een paar van voorbeelden van bezoekers die geserveerd of stak zijn hand uit naar ons. Toen ik met mijn team voor de eerste keer ontmoette nadat alles gebeurde, werden zij verteld door mijn vrouw over alle individuen die ons geholpen hebben en had gestuurd ons goed-wensen. Ze zei er is geen manier zijn we in staat terug te betalen, maar het personeel voor de productie van het recht door het helpen van anderen, door goede Samaritanen gevraagd. Dat was een geweldige tijd. We hebben 30 wedstrijden gewonnen. Maar het was echt verheugend om te luisteren naar onze deelnemers vertellen hun verhalen over de kleine dingen die zij hadden gedaan om anderen te helpen over de zomer en winter. Die ervaring heeft ook geleerd ik waarderen dingen die ik niet voordat dingen nam ik waarderen voor lief. Ik geniet van een mooie dag en een blauwe hemel. Ik erken dat ik aankomen in do wat ik doen. Ik wens te herinneren hoe het voelde om te gaan weer aan het werk en om op die eerste oefening. Het biedt me een perspectief dat ik geloof maakt me een verbeterde en een meer gelukkige persoon. Ik vond altijd hoop 'life's calling' na verlammende schade die het is dat er, als er iets ik hoop dat mensen kunnen bestuderen van mijn verhaal. Vertrouwen is de volgende week, wat kreeg me aan het volgende uur, de volgende dag, toen ik moe was. Er is nog hoop dat alles goed gebeuren kan, wanneer u denkt dat ab spieren ergste kunnen gebeuren. We weten niet wat morgen is waarschijnlijk te bieden, maar vasthouden aan wat je hebt en geniet van het proces en geniet van de reis. vandaag de dag is.

Via: De alarmbel op "nachtmerrie bacteriën" CRE

No comments:

Post a Comment