Thursday, March 21, 2013

Dubbel negatief borst kanker dag werven van fondsen voor een behandeling - Fox News

Als ik zeker mezelf waar ik ben vandaag vorig jaar zien kon als u mij vraagt, het antwoord zal zijn geen. Ik verliet werk vroeg voor een en echografie op een vreemde Brok binnen mijn linker borst, op 29 februari 2012. Ik didnat terug die ochtend om te werken. Klinisch was ik vastbesloten om kanker van de borst op de vroege leeftijd van 30. Kort na mijn diagnose vond ik dat ik moest meerdere negatieve borstkanker, dat is negatief voor drie receptoren die gewoonlijk worden aangetroffen in tumoren zoals her2, oestrogeen en progesteron. Deze vorm van kanker van de borst is agressief en jonge vrouwen onder de 40, Afro-Amerikaanse vrouwen en vrouwen die hebben een mutatie BRCA1, die ik heb genoemd in onevenredige mate treft. Het vinden van uit je hebt deze voorwaarde is angstaanjagend en soms overweldigend. We hebben niet zijn verschillende behandelingen voor andere soorten kanker van de borst zoals tamoxifen of Herceptin. We hebben chirurgie, chemotherapie, licht en gebed dat eenmaal in verlossing, resultaat het nooit. Elk half uur, is een dame gediagnosticeerd met drievoudige negatieve borstkanker. De Triple negatieve Breast Cancer Foundation werkt koortsachtig om te controleren of geen vrouw die wordt geïdentificeerd als het hebben van borstkanker dubbel negatief is alleen een en is het werven van fondsen om te werken aan een oplossing. Een bewezen manier is via een basisbeweging te verbeteren fondsen Triple negatieve borst kanker dag die op 3 maart 2013 kunnen worden genoemd. aThe TNBC Foundation is de oprichting van de eerste Triple negatieve borst kanker dag op 3 maart 2013. Aeerste doel is om gebruik te maken van deze dag terwijl het maken van een indruk op medische hulpverleners, wetenschappers, beleidsmakers en patiënten in het hele land, een genoemde Hayley Dinerman, waarnemend directeur van de Triple negatieve Breast Cancer Foundation om onze nationale voetafdruk. "At de Triple negatieve Breast Cancer Foundation, ons enige doel is altijd om te lopen met dubbel negatief borstkankerpatiënten in alle zodra we stimuleren de wetenschappelijke gemeenschap om te ontdekken een splitsing door," zei Dinerman, ze gaan door. Er zijn veel technieken voor het krijgen betrokken. TNBC dag heeft regionale evenementen over de hele natie, nu tot en met 3 maart. Ik ben zeker een van de kampioenen, dat is echt een aantal vrouwen die helpen regelen de activiteiten, de frequentie ideeën en fondsenwerving pagina's maken. Als u wilt weten meer, bezoek www.tnbcfoundation.org. Vandaag ik klaar met mijn therapie en ben in verlossing. Het was absoluut een zeer moeilijk jaar, maar zeker de steun van TNBC Foundation heeft me geholpen door elke stap. Ik ben blij om te werken met de bouwstenen om er zeker van te zijn dat geen enkele jonge vrouw ooit moet worden bang of alleen wanneer geconfronteerd met deze diagnose voelen en boost geld voor onderzoek naar een remedie. Annie Goodman is echt een fabrikant voor "Your Planet met Neil Cavuto" op Fox News Channel in New York City. Zoeken naar meer artikelen en updates van Annie op haar overleving van triple negatieve borstkanker op FoxNewsHealth.com. U kunt Annie volgen op Twitter op @annieg917

More Info: Enkele voorbeelden van natuurlijke antihistaminicum

No comments:

Post a Comment