Monday, March 25, 2013

Het ontraadselen van diabetes in Argentinië - UVU Review

Zien lijden aan diabetes is niet ongebruikelijk in Argentinië, en velen hebben nodeloos verloren ledematen en leven.

Travis Griffiths, een Spaanse grote voorbereiden voor medische school, bracht de laatste zes maanden zijn senior project voorbereiden: een reis naar Argentinië tot

Slechts enkele dagen voor aankomst Griffiths', de Argentijnse president aangekondigd dat diabetes is "een probleem van de rijken" te wijten aan sedentaire levensstijl met toegang tot te veel voedsel, uit te leggen dat de armen niet zorgen te over diabetes maken moeten. Griffiths zei dat is slechts één van vele misvattingen over diabetes in Argentinië.

"In een van de klassen een vrouw hief haar hand en vroeg wat ze kon doen om te voorkomen dat diabetes," zei Griffiths. "We uitgelegd over risicofactoren en preventieve maatregelen. Ze vroeg vervolgens hoe te vermijden vangen van de ziekte van iemand die daarover reeds beschikt. Ze echt geloofde dat het was besmettelijk."

Griffiths zag hebben geleefdd in Argentinië vóór, de noodzaak voor diabetes educatie. Zijn oorspronkelijke plan was om een team van artsen vinden en ga naar Argentinië voor een week.

"Dat is een zeer Amerikaanse houding, ik geleerd," zei Griffiths. "Om te denken dat we kunnen gaan naar een zeer slechte plaats, gooien geld op een probleem en het zullen er zelf uit."

Griffiths toen besloten om te doen dingen een beetje anders; Hij besloot dat een effectievere methode zijn zou dat de deskundigen die er al wonen.

"Het kan niet zijn geweest als gunstig voor mij en mijn carrière als het zou zijn geweest," zei Griffiths. "Maar het was gunstig voor hen. Als ik had vier wijd kreeg met veel Amerikaanse artsen en maakte het over mij, zodra we het verlaten zou zijn geweest, maar deze manier ze hebben nog steeds de verbindingen en de materialen zij hoeft te verspreiden verder onderwijs."

"Ik had het idee om naar Argentinië, maar het leek zo ver te gaan," zei Griffiths. "Maar werken met Kate [McPherson], mijn adviseur project begon te voelen als een reële mogelijkheid."

Dr. Kate McPherson, directeur van het UVU Honors Program, werkte met Griffiths om te zetten zijn senior project in iets die grote gevolgen kunnen hebben.

"Hij niet wilde schrijven een paper," zei McPherson. "Hij wilde doen iets dat werkelijk van belang, dat mensen daadwerkelijk zou helpen. En er is iets te worden verkregen uit experimenteel iets te doen. Die studenten projectmanagement vaardigheden is monumentale; hen de gelegenheid om te laten zien dat zij complexe wegen om een resultaat kunnen navigeren is zo zeer waardevol."

"Ik voel me alsof ik Kate veel te danken," zei Griffiths. "Ze echt maakte dit gebeuren voor mij.  Ze niet duwen of doen het werk voor mij, ze laat me doen, ze laat me nemen de stappen mezelf."

McPherson het doel bij het werken met studenten is om hen te voorzien van opties, help hen zien wat er beschikbaar is, maar zorg ervoor dat ze doen het werk zelf.

Griffiths zei dat kreeg hij inzicht in welke mogelijkheden hier beschikbaar op UVU zijn, dat is iets wat die hij wist niet vóór dat. Hij was in staat om te reizen naar Argentinië voor een week, terwijl betalen niets uit eigen zak, die een subsidie ontvangen van verschillende afdelingen van de UVU.

"Er zijn zo veel geweldige mogelijkheden hier," zei McPherson. "Ik was een indrukwekkende student, ik had kunnen gaan naar sommige fancy school terug naar het Oosten, maar ik koos om te gaan van de Universiteit van New Mexico.  Het kan niet zijn Harvard, maar ik wist dat als ik de beste professoren zocht en zocht kansen kon ik het onderwijs van een grote naam school repliceren. Studenten kunnen doen hier als ze die geweldige mogelijkheden zoeken."

More Info: Voor Alzheimer Caregivers completo, geduld en mededogen zijn sleutel

No comments:

Post a Comment