Monday, March 25, 2013

'Mary Poppins' jongleert theatertechniek met diabetes - pers van Atlantic City

Texas - een lepeltje suiker kan maken de geneeskunde naar beneden gaan, maar als je diabetes, evenals Madeline Trumble, het gevaarlijk kan zijn. Dat is waarom toen Trumble begon te genieten van Mary Poppins op haar eerste nationale tour, haar moeder grapte dat moet ze haar karakter van de klassieke muziek, "A Spoonful van Splenda," de naam na de kunstmatige zoetstof. Trumble, 23, is deze maand in Dallas in "Mary Poppins," schitteren. De musical, still going strong op Broadway sinds de opening 2006 wordt gebruikt van de 1964 film van Walt Disney, die was gebaseerd op P.L. Travers verhalen over een magische nanny die de levens van gezinnen voor de hogere wijzigt. Trumble is blij om de rol spelen en gelukkig dat diabetes heeft nooit vertraagd haar, zegt ze. "Het is deel van mijn dag, elke dag," zegt ze. "Het is moeilijk een show met een extra uitdaging uitvoeren. Ik heb te eten op bepaalde tijden mijn bloedsuikerspiegel backstage te controleren, Controleer altijd mijn insulinepomp. Maar ik ben gebruikt aan het. Het is deel van wie ik ben, en ik heb een goede houding over het." Een Berkeley, Calif., native, die nu haar huis in Ny maakt, leerde ze had Type 1 diabetes op haar eerste dag van de kleuterschool en ze is al werken met diabetes omdat ze 4 was. Type 1 diabetes beïnvloedt 5 procent van de 25,8 miljoen mensen in de Verenigde Staten van Amerika met de ziekte, gebaseerd op de American Diabetes Association. Deze met Type 1 produceren niet het hormoon, dat uw menselijke anatomie omzetten moet suiker, zetmeel en andere voedsel in energie, terwijl mensen met Type 2 diabetes niet voldoende insuline te produceren. Degenen met beide typen van diabetes moeten de hoeveelheid suiker binnen hun lichaam vaak controleren en zorg ervoor dat ze voldoende insuline te verkrijgen van het werk. Trumble kan de enige die in haar familie met diabetes, maar ze zegt niemand in haar familie, misschien niet haar ouders en haar broers en zussen, ooit geprobeerd om te zetten op haar juiste rug bij het nastreven van haar dromen. "Ik begon uitvoeren in mijn eigen huiskamer, deed mijn eerste huidige toen ik was nauwelijks ooit echt en 7 gestopt." Kennisgeving van het stuk aan eigen ondersteuning van regionale juveniele diabetes organisaties; haar moeder moedigde haar om te spelen en spreken op functies en deelnemen aan fondsenwerving walkathons. Trumble zegt haar push insuline, die zij had is voor 10 jaar, heeft gediend door het verstrekken van 24 uur tot insuline distributie dagelijks. Ze draagt onder haar kostuum, naast haar twee verborgen microfoons. Net als een pomp heeft ze nog controleren dat haar bloedglucose omdat de hoeveelheid insuline vereist varieert afhankelijk van het niveau van de activiteit, rust, voedsel en andere facetten. Ze eten niet aangezien veel op maandag toen ze niet hebben een show, en zorgt ervoor dat haar bloedsuikerspiegel is gewoon een beetje groter dan normaal wanneer ze klaar om te voeren, omdat ze geleerd dat de hoge energie nodig door de eerste paar nummers krijgt kan lager op waar het wants to be. "Ik eet iets in de eerste daad en op pauze. Ik houd vloeibare vakken gedurende de gehele periode. Het is een evenwichtsoefening,"zegt ze. Ze met een dergelijke nauwkeurigheid dat ze dat ze is meer krijgen een handvat op over haar bloed suiker nu zegt dan zij deden voordat de show werd gestart door haar beheer. Het verzorgen van van zij die is aangeraakt door de plot zou de manier die Mary mensen rondom haar leert tonen, eerder dan vertellend hen hoe verder te gaan. Dat is iets wat die ze zegt dat ze probeert te bereiken in het echte leven - aanmoedigen van anderen door haar eigen vastberadenheid. "Soms mensen komen naar me op de stage door gewoon om te zeggen, 'Vele thanks so much,'" zegt ze. "Zodra ik had een kleine groep van 40 mensen uit de juveniele diabetes organisatie aangekomen bij Zie me na een show in Memphis. Ik sprak in hun gedachten voor een lange tijd. Ik ben blij dat ik kan laten zien iemand met diabetes die doet wat ze wil doen."

Link: Vermoeidheid Factor

No comments:

Post a Comment