Sunday, March 17, 2013

McKenzie: Vriend van Alyssa houdt de strijd van de kanker - The Daily vooruitgang

Het feisty 10-jaar-oude Fluvanna County meisje waarvan twee jaar bot kanker slag op New Year's Eve eindigde heeft geïnspireerd volwassenen om pen poëtische proza en kind peers afgesneden van hun haar.

"We hadden een vriend samen en de drie van ons zou hangen in haar kamer of buiten spelen samen," zei Sierra Williams, 10, die is afsnijden haar sloten in Alyssa's naam als onderdeel van een fundraiser voor de St. Baldrick Foundation, een organisatie die ondersteuning biedt voor kinderen kankeronderzoek.

"Wij zou elkaars boeken lezen en alleen praten over wat we aan het doen waren op de school of spelen," zei ze. "Ik ontmoette [Alyssa] keer voordat ze ziek, op de verjaardag van een vriend was, maar ik heb haar beter leren kennen nadat ze ziek was."

Sierra, die ook met een fondsenwerving bak verkoop in Alyssa's naam geholpen, zal haar sloten schuintrekken op donderdag. Degenen die willen doneren aan haar inspanning kunnen doen via www.stbaldricks.org.

Je zou kunnen herinneren Alyssa's verhaal. Ze was gediagnosticeerd als hebbende Osteosarcoom in januari 2011 terwijl op zoek naar hulp van een arts, toen haar knie pijn na een tap dance-klasse. Docs gevonden dat een tumor had veroorzaakt een stress fractuur.

Een jaar lang van chemotherapie klopte haar en de tumor naar beneden, maar beide kwamen terug. De kanker kwam terug één keer te veel, echter.

Ondanks de chirurgie en ziekenhuis verblijven zeggen vrienden en familie dat Alyssa was zelden triest. Danste ze nog steeds. Zong ze nog steeds. Ze hield van dolfijnen en zwom met hen afgelopen zomer. Ze hield paarden, winnen een blauw lint in haar allereerste paard Toon op haar favoriete pony, Leo, en doet het met een been geamputeerd hebben is in een ijdele poging om het dwarsbomen van de kanker.

Haar pogingen om leven tegenover dood aangespoord James Irving Mann te componeren proza in haar geheugen. In zijn verhaal, moeder aarde is bedroefd door de dood van het meisje en wil haar moed, liefde en passie over de hele wereld verspreid.

"Wanneer u weet, horen of lezen over kinderen met ernstige gezondheidskwesties, geconfronteerd met hun hoofd ziekten op, dat zul je beseffen Alyssa's moed heeft gekregen aan hen," schreef de heer Mann. "Als je de mensen die weten Alyssa gaan uit van hun manier om anderen te helpen ziet, u know Alyssa's liefde is begeleiden hun gedachten en hun acties."

"Ik wilde iets doen voor haar, om te helpen kinderen die kanker wellicht," Sierra uitgelegd, wanneer gevraagd waarom ze wilde haar die zelfs op afstand eruit als die gedragen door een middelbare leeftijd krantencolumnist zien zou.

"Ik niet echt wist haar voor de kanker, maar ik wist haar na she it got en ik nooit zag haar boos. Ze was echt triest, niet, totdat de tumor kwam terug en dat me verdrietig maakte. Ik hield niet van het zien van haar zo ongelukkig, "Sierra zei.

"Toen ze voor het eerst stierf, het leek niet echt echt, maar na een maand, realiseerde ik me het echt is gebeurd en ik wilde om anderen te helpen als haar. Ze was een heel leuk en ze was echt leuk,' zei Sierra.

"Alyssa liet me die u hebt om gelukkig te zijn elke dag omdat je niet echt weet wat er gaat gebeuren aan u," bekend ze. "Dat is waarom ik wil helpen."

Via: Geheimen van nieuwe SARS-achtige Virus ontdekt

No comments:

Post a Comment