Saturday, March 2, 2013

Vechter Omar Henry, 25, sterft aan galblaas kanker - Atlanta Black Star

Op zondag, bokser Omar Henry, 25, dit op zijn Facebook-pagina geplaatst: aTo al mijn vrienden en trouwe fans ik nodig om te informeren u dat alles ben ik de strijd van mijn leven tegen een ziekte galblaas kanker bekend. Terwijl het lam in deze huidige toestand ik ben vechten met mijn kinderen door mijn kant en ik zal niet vallen voor de telling. Ik ben een kampioen die heeft gekozen voor om te vechten niet alleen voor mezelf maar voor die whoas religie is geloven in wat u niet kunt zien, en ik gestaag blijven zal om te vechten! en strijd!en strijd! Totdat ik deze ziekte uitnemen. Uw dienst en liefde gaven betekent waarschijnlijk het meest tot mij, uw gebeden zijn gebeden niet alleen voor mij maar voor anderen zoals ik. Gelieve worden geadviseerd l ben dankbaar voor elke en alle in een soort van manier gelieve postvak in mij steunen. Mijn familie is altijd geweest door mijn kant en zijn moeilijk voor hen ook. Ik wil God danken voor onvoorwaardelijke liefde en onvoorwaardelijke fans.a vrijdag, Henry verloor de strijd in een ziekenhuis van Chicago. Hij werd beschouwd als een krachtige mogelijkheid 12-0-1 in zijn jonge carrière. Echter de infectie nooit laten up en kwam op quick. Een 16 november geplande aanval op Showtime is geannuleerd. Enkele dagen voor, was hij klinisch vastbesloten om fase 4 galblaas kanker. Hij rapporteerde een reeks hartverscheurende berichten op zijn Facebook-pagina minnaar waar hij pleitte voor gebeden en bijstand. Op 9 januari, zijn artikel was bijzonder ontroerend: aI kreeg net aanzienlijk minder dan vier weken verlaten tot mijn 26th Verjaring 8 februari. Ik woon hopelijk om het te bekijken. Ik moet zeggen dat ik heb het vinden van een grote hoeveelheid hulp met vriendelijke woorden en wensen van over de hele wereld met deze strijd met kanker. Dank u en ik zal gestaag blijven worstelen voor ons!een na het onderzoek, uitgevoerd Henry een serie interviews met journalisten uit boksen-websites. Hij zei tegen FightHype.com op 12 december: aAs voor nu, ik verkregen veel gemengde gevoelens. Algemeen, persoonlijk denk ik gezegend. Iam leven vandaag, maar genomen Iave het 1 dag op hetzelfde moment want het maakt mijn hoofd pijn en menselijke anatomie pijn denken voorbij een aanvaardbare limiet ahead.a hij ook naar de website dacht: aI zal ontdekken uit morgen als Iam gratis van kanker of indien ik wonat zijn hier om te zien van 2013. Thatas wat ze uitgelegd. Leven en dood nooit komen zo dichtbij, met name omdat ik was zo dicht bij de bovenkant en dicht bij de top van mijn beroep. Ik was van plan om onderwerp Showtime op 25-jarige leeftijd, in de bloei van mijn werk. Nu, ik eigenlijk morgen dood kan zijn, en dit is eigenlijk de engste ding die kon ik denken over. God heeft een functie en wij canat vraag God.a

Via: een overmaat van cola dranken, kan leiden tot dood?

No comments:

Post a Comment