Thursday, April 4, 2013

Eberts kanker is terug

Droevig nieuws uit Chicago: Roger Ebert kanker is teruggekeerd en hij het nemen wat hij noemt een "leave van aanwezigheid" te richten op herstel en een paar verschillende projecten.

Wat in de wereld is een verlof van aanwezigheid? Het betekent dat ik ga niet weg. Mijn bedoeling is om verder te schrijven geselecteerde beoordelingen, maar laat de rest aan een getalenteerd team van schrijvers uitgekozen en zeer bewonderd door mij. Wat is meer, zal ik kunnen eindelijk te doen wat ik heb altijd fantaseerde over het doen: herziening alleen de films die ik wilt bekijken.

Op hetzelfde moment, ben ik opnieuw de lancering van de nieuwe en verbeterde Rogerebert.com en eigenaar van de site onder een aparte entiteit, digitale Ebert, gerund door mij, mijn geliefde vrouw, Chaz en onze briljante vriend, Josh Golden van tabel XI. Stepping weg van de dagelijkse sleur kan mij voort te zetten als een filmcriticus voor de Chicago Sun-Times, en andere projecten onder de merknaam Ebert uitrollen in het komende jaar.

More Info: De prijzen van geneesmiddelen dalen tussen de 35 en 60 procent in El Salvador met een nieuwe wet

No comments:

Post a Comment