Friday, April 26, 2013

Ryan Reed strijd tegen diabetes - ESPN

Er is de kans, niettemin ras, dat op een bepaald moment in de NASCAR Nationwide Series race op Richmond International Raceway op vrijdag dat 19-jaar-oude Ryan Reed voor vier banden, energie en insuline Pit kan. Een personeelslid normaal aangevraagd met scheuren een film vanuit het raam van de naald nr. A kan worden geïnjecteerd door 16 Roush Fenway Ford door middel van een doel gemaakt naar het midden linkerbeen van zijn firesuit. En vervolgens Reed kan doorgaan met zijn race op dezelfde manier hij zijn baan heeft, ondanks een paar jaar voordat een diagnose van Type 1 diabetes zijn aspiraties voorkomen zou wordt verteld. Als grenzen van RAS en geslacht gestaag tot tuimelen in Amerika de meest gebruikte vorm van autosport blijven, Reed vindt RIR dit weekend, terwijl de belichaming van de macht tegen een ziekte die 26 miljoen Amerikanen treft, net als Charlie Kimball heeft in open-wheel racing sinds 2009. "Het is niet alleen een egoïstische drive om te gaan die er zijn," zei Reed, die vormden een partnerschap met de American Diabetes Association voor het genereren van de taak die hem voor vijf landelijke evenementen dit jaar zal aantrekken. "Dit is iets dat wat je wilt doen kan.", meer inzicht, Toon iedereen in de Gemeenschap van de diabetes u kunt venture daar en de volledige diabetes Gemeenschap Reed echt wil helpen ten strijde. Van Bakersfield, Californië, werd hij ingesteld op een voertuig een Late Model in een ontwikkeling deal met Kyle Busch Motorsports in 2011 toen zijn vader hij een arts weergeven eiste nadat hij verloor 25 kilo in drie maanden en tentoongesteld andere typische tekenen van diabetes, met inbegrip van intens dorst en veelvuldig urineren beginnen werken. "Gediagnosticeerd ter plaatse," zei Reed. Hij zei dat hij werd verteld door de dokter dat race zou kunnen te gevaarlijk, met de alomvattende aard zijn van controle en beperkende bloed-suiker onregelmatigheden. Hij niet de zorg voor de indruk. "Ik denk dat het was mijn weerstand bij 17 dat soort hielp me er heersen geweest," legde hij uit. "Ik denk dat het is soms beschikbaar in handig. Het was absoluut destructieve geweest. Het was een aantal van die punten waar het was waarschijnlijk de meest moeilijke tijd van mijn leven. Mijn wens werd opknoping in de balans." Daarom ging hij proberen te vinden van oplossingen die hij beter hield. Een Internet-zoekopdracht voor "Type 1 diabetes en motorsports" blootgesteld snel Kimball, een collega Californische die op dat moment zijn debuut voor IndyCar Ganassi Racing maakte, waar hij nog steeds met de steun van een mentor diabetes-zorg-gerelateerde betwist. Het onderzoek bleek ook Dr. Anne Peters, een internist en directeur van het USC Westside Center for Diabetes die helpt duurzame gezondheid en efficiëntie in diabetische spelers. Reed snel werd één van haar volk en noemt haar "een anker voor mij." "Ik vond ze behandeld Charlie, en ik dacht dat was waarschijnlijk mijn veiligste gok waarschijnlijk krijgen in de raceauto," zei Reed. "Ik weet het is een planeet [tussen] IndyCar en NASCAR en er is verschillende uitdagingen, maar het was zeker interessant om te zien hoe we kunnen gebruiken Charlie's notities en hoe ze hebben gedaan verschillende dingen met Charlie te proberen en me te helpen en te zien hoe het vertaald in NASCAR. Echt, deed de meeste van het." Reed en Kimball praten maar niet persoonlijk hebben ontmoet. Reed spreekt van hem zoals bijvoorbeeld een vriend en mentor, hoewel. "Het was absoluut leuk om te hebben dat recht terug te vallen op en het scherm dat hij reeds gebroken," zei Reed. Reed nog steeds de taak van de baan. Hij ontwierp een charitatieve stichting, Ryan's missie, voor het adverteren van diabetes bewustzijn en samen met de American Diabetes Association voor de Drive om te voorkomen dat Diabetes programma dat zijn auto sponsort. American Diabetes Association CEO Larry Hausner is gepland om te gaan dit weekend, en gezondheidszorg gebied en social networking tools bijgewoond aan boord van verdere bewustwording inspanningen. "Ryan Reed kunnen een indrukwekkende persoon, en zijn toespraak is belangrijk om te begrijpen en opleiden van gemeenschappen in het hele land betreffende deze ziekte verspreiden" Hausner zei in een lancering. Zoals met Kimball, Reed de bloedsuikerspiegel wordt voortdurend gecontroleerd binnen de raceauto. Een haar draad in zijn maag feeds informatie naar een onzichtbare zender te laten de groep om te evalueren van zijn situatie net zoals ze zijn rondetijden doen geïntroduceerd. Een paar leden van zijn groep--waaronder bemanning sleutel Seth Barbour--hebben al geïnstrueerd over hoe om te zorgen voor insuline, ook uitoefenen op peren. "Het is interessant omdat de meeste mensen omhoog en omlaag voor de kans krijgen. Ze zijn allemaal ' Pick me! Beslissen me'! ... Ik ben gek,"grapte Reed. "Ik vertrouw hen. Het is een bijzondere dingen waar ik ga om te worden daarom jacked-up op adrenaline ik waarschijnlijk zal het niet voelen. Maar zoals ik al zei, dat is de grap rond de winkel, die steek Ryan bereikt. "Maar het belangrijkste is dat we naar buitengewone lengtes voor de veiligheid. Het laatste wat dat we moeten doen is een probleem hebben en er even uit en hebben het omschreven worden als een aanval voor de diabetes Gemeenschap." Technisch, heeft Roush Fenway motor ontvanger Craig Herrmann aangewezen als stabber. Reed heeft een schot in een competitie voor, maar nooit vereist. Ik denk dat het was absoluut mijn koppigheid op 17 dat soort hielp me er heersen. Ik denk dat het komt in handig soms. Het was absoluut destructieve geweest. Het was een aantal van die dingen waar het was de meest moeilijke tijd van mijn leven. Mijn wens werd opknoping in de balans. "Ik heb geen problemen met deze verantwoordelijkheid. Het is iets die ik eigenlijk bekend met ben,"zei Herrmann. "Hoewel de omstandigheden een beetje anders, waren toen mijn partner zwanger was ze Zwangerschapsdiabetes gemaakt, en ik gaf haar de foto's omdat ze niet wilde." Met zijn gezondheidseisen gericht aan zijn en het team plezier, Reed krijgt als glorieus normaal op vrijdag, als normaal als een tiener eventueel kunnen van zijn eerste start met zeker een van maken zou NASCAR de meeste besteed stuurprogramma-ontwikkelingsacties en Nationwide/Sprint Cup kostuums. Hij ook in aanmerking moet komen de No. 16 snel omdat het gewoon een deeltijdfunctie. Reed had een en zes top-10s in 14 ARCA evenementen voor Venturini Motorsports laatst tijd en voltooide 17e in een Truck series voor Wauters Motorsports start. Dit seizoen won hij de seizoensopener Super laat Model op Friendship (Calif.) Speedway. Gelanceerd voor Roush Fenway professionals via een verbinding met Ford en in staat om de financiering van de campagne van diabetes, heeft hij voorlopig gepland voor concurrentie landelijk wedstrijden op Charlotte, Homestead en eventueel Chicago, Phoenix en Iowa. Zijn optreden wordt gehoopt door hem in de microschedule--komende uit een bemoedigend test op Gresham (Ga.) Motorsports Park--RFR te huren hem regelmatig volgende keer kan vertellen, maar dat is een zorg voor later. "Uw tijd en moeite is geweest in Richmond," zei Reed. "Ik denk dat het is een van die overeenkomsten waar totdat we echt op schema voor de allereerste keer krijgen niemand wil overcommit voor iedereen. De energie kan worden verteld door u in de winkel. U kunt vertellen was er veel meer vertrouwen na de test. "Ik geloof na Richmond we hebben een vrij goed idee ongeveer 14 ' en de toekomst en zie waar we met elkaar stapelen." Prestaties kunt kiezen, misschien niet de voorwaarde.

No comments:

Post a Comment