Friday, April 12, 2013

Split Peroneus Longus spier

ongeveer, Peroneus Longus, pees de oorspronkelijke diagnose van mijn enkel/foot schade gemaakt van MRI beeldvorming was een Peroneus Longus TendonAand chirurgie was gepland vanwege deze maandag...Een evenwel, als eerder ingediende, waren er verdere ontwikkelingen... Op een (pre chirurgie) dacht aherstel 10 dagen vóór de arts dat mijn kracht en bereik van de beweging was niet indicatief zijn voor de totale breuk die werd gediagnosticeerd via MRI.Een hij kocht een extra goed onderzoek om ervoor te zorgen de oorspronkelijke diagnose.Een 3 dagen later is die studie bewerkt tot een ct controle met behulp van verschillende kleuren. De kat selectievakje studie werd uitgevoerd door het invoegen van contrasterende kleur met behulp van een naald op de mouw in de pees peroneus longus.Een andere dan een kleine vlag prik het was pijnloos en uur minder dan 1 werd genomen door de gehele studie. Op donderdag om een / preop kreeg ik het goede nieuws.A ik heb 3 in de buurt van volledige onvolledig gaten op 3 verschillende punten langs de peroneus longus echter, niet een breuk.A de operatie werd geannuleerd (voor nu) om te zorgen voor de rest van de conventionele therapie een kans om te genezen de pees. Gezien het feit dat de pees in onderlinge aanpassing (dwz het heeft aangesloten of bijna aangesloten) is dat uw lichaam in staat in te vullen de gaten met littekenweefsel is.Een van mijn nieuwe marching orders zijn redelijk vergelijkbaar met mijn vorige bestellingen marching--rijst.Een rust, sneeuw, retentie en hoogte.Een eventuele wandelen die ik doen is om te worden uitgevoerd in een walking schoen. Op het privé deel, dagelijks de enkel/voet heeft gevoel alleen een beetje beter... Het is echter een en als ik laat een dag ik kon zij meteen.A gelukkig ik werk met computers en vergadering voor mijn computer met mijn voet uitgebreid de schade niet verhitten.Deze ochtend I 'm off to test zwemmen.Ik zal niet worden schoppen en mijn grootste zorg is zorgvuldig echt boeiende in en uit het zwembad.A indien dit gaat dat goed ik zal opleiding in grote lijnen via zwemmen, knie push-ups en romp gewicht tillen. Ik wil thankALawrence M. Oloff, DPMAof stijgen - Sport orthopedische en rehabilitatie voor zijn ijverige en zorgvuldige analyse van mijn verwonding.Een ik ben blij om niet te hebben chirurgie en veel meer fijn om in een gewicht houden van herstel.Ik was niet op zoek naar de vooruitzichten van 2 weken op krukken. De afbeelding toont regelmatige peroneale spieren op een onbekende persoon. Dit is gewoon niet am beeld van mijn voet. 2008-06-21 Is gebracht 06:06:09. Heruitgegeven door artikel promotor Categorieën: Tags:

More Info: Vijf voordelen van klimmen

No comments:

Post a Comment