Thursday, April 11, 2013

Robin Roberts op haar kanker strijd, de laagste notulen en waarom...

Vraag Robin Roberts wat ze het meest trots op bereiken in het afgelopen jaar is, en het plezier gaat eenvoudig en snel. "De trotste moment... Zullen leven!"de 52 - jarige co-anchor van Good Morning America reacties tijdens een gesprek eind vorige maand. Het is een duidelijk en eenvoudig antwoord; niets kon haar succesvolle strijd met beenmergkanker top, toch de hoeveelheid werk die ze deed door middel van de strijd alleen verhoogt haar wil om te leven. Terwijl ze onderging een effectieve bone marrow transplant en therapie van de straling Roberts geholpen gids haar ABC ochtend show de Today Show in de scores voor in eerste instantie in niet precies 2 decennia omver te werpen, dan lag aan de zijlijn. De verzendingen gaf ze tijdens haar medische saga van films uit het ziekenhuis te confessionele stijl dagboeken, werden uitgezonden op GMA in de strijd, en met een 20/20 name laat in de behandeling. Ze kreeg een Peabody voor de inspanning, en heeft sinds kwam uiteindelijk terug naar het anker stoel op GMA, dat is nog steeds tops in de scores. Hele lijst: THR van 35 sterkste mensen in Media The Hollywood Reporter: Gefeliciteerd met de overwinning Peabody. Was het met name zinvol, gezien het feit dat het werd gegeven aan u voor de serie over uw gezondheid strijd? Roberts: Ja, en ik waardeer vooral dat er voor uw lichaam van het werk, het wasnat voor een bepaald ding dat we hebben gedaan door de lengte van mijn reis. Zoals het is gezet door het Peabody Comité was, was het voor de steun van de Gemeenschap. En heel vaak ochtend exposities zijn bekritiseerd voor het feit dat alles en comfortabel en te licht en het was geweest alleen nederig voor onze fractie als dat bekend. THR: Op uw eigen opmerking, ik hartoperatie had een paar jaar geleden, en ik had een blog en mensen stak zijn hand uit voor mij. Ik kan dus alleen het uitgieten heb je voorstellen. Roberts: Mensen gaan door daarom veel dingen, of ITA met uw hart of bloed kanker, of wat dan ook. We hebben allemaal iets, en het uitgieten, gewoon onvoorstelbaar en ondersteuning, en het werd zoals een online gemeenschap, mensen ondersteunen en delen van ideeën, als mijn moeder placht te zeggen. Het was absoluut zeer rustgevende. THR: Hoe heb je beslist waar het punt op de persoonlijke levenssfeer was, wat u zou bespreken en wat u zou niet? Roberts: Het was echt biologische geweest. Het was gewoon, dat als ik vond het een ding dat zou nuttig kunnen zijn, dan zouden we kiezen. GMA en ABC namen hun richtsnoer van mij, ze nooit gevonden me en zei: "Wij wensen om dit te verwezenlijken, kunnen we dat doen?" Ze wachtten alleen te luisteren naar van mij. Thereas geen gids. We waren gewoon uitzoeken als we zouden gaan, maar de bottom line was wat we dachten dat zal worden meest waardevolle. Er was een gehele partij, omdat 20/20 speciale, zij zeker sommige vroege stukken voor mij toonden en ik als was, "Wanneer duurde u dat?" Een extreem duur fabrikant thatas geweest met mij een lange tijd, whoas als element van mijn familie, Karen Leo was in de ruimte, en er was die ene scène waar ik was huilen omdat mijn zus zong, had ik geen herinnering aan dat dan ook, maar ik dacht dat het was absoluut noodzakelijk mensen te laten zien dat u canat alleen gelukkig zijn en "Oheverythingas groot! " Het zou een slechte dienst bewijzen aan degenen die hebben had een marrow transplant en hun gezinnen, en zich te concentreren op hoe moeilijk het is, maar toont het andere uiteinde, dat ja je krijgt door het, maar je moest eerlijk aan te tonen het slechte delen ook de moeilijkste delen. Foto's: De 35 meest efficiënte mensen in Media 2013 THR: Was er iets dat was bijzonder moeilijk om te laten zien? Roberts: Het was moeilijk om te laten zien van mijn lage punten. Het was moeilijk om te erkennen dat ik had gelegenheden van gevoel versloeg, en echt eerlijk met gevoel dat ik bewoog weg, omdat Iam altijd gezien als een vrolijke persoon, en ik ben, Iam hoopvol, maar het was moeilijk. Ik donat weet van wie dat is uitgevoerd in de positionering Iam in, u bent zeer zwak wanneer je jezelf presenteren als dat. In de afwerking vond ik het beste om dat te bereiken, in alle eerlijkheid over het. THR: Hoe is uw manier van de taak veranderd, in de zin die u wilt volgen, meldt u zien hoe uw impact? Roberts: ITA tweeledig because I want to have some fun, Iam dus erg blij om te bespreken iets naast mijn gezondheid. Maar oplossingen als weare doen alles en Iam zoals, "echt? Hmm... " Ik ben een beetje meer serieus in mijn eigen levensstijl, maar ITA echter dat evenwicht. Maar mijn opwinding wanneer dat luidruchtige alarm gaat af op 3:45 en invoeren van het bedrijf, dat precies hetzelfde en gebleven mijn aanpak. Er zijn wanneer ik soort van verplaatst "Hmm." keer. maar zoals elke één, u een stopcontact nodig, u canat bespreken ernstige dingen aller tijden. THR: ITA is een geweldig jaar voor GMA, met uw verhaal en steeds bedrag in de beoordelingen, en ik denk dat die het te veel heeft te maken met de teamas-chemie op set. Wat is het dat mensen reageren op? Roberts: U kan niet de funk valse in de ochtend. Mensen die bekijkt weten als ITA gedwongen of u probeert. We zijn vrienden. Onlangs had ik pauze snel met Josh [Elliot]. Het volgde de show, eenieder ging hun split manieren, en ik wist dat ik zou zijn gegaan voor een lang weekend, dus ik zei, "want to grijpen ontbijt?" Dus we alleen ga onderaan de straat en zitten en ontbijten. ITA graag iemand anders u vrienden met bent. U begrijpt wanneer ITA niet en wanneer ITA echte. En hoopt zich op het op de markt. Ik geloof de waarheid dat we besteden zo veel tijd off-set samen, vertaalt het op lucht. Aangezien we naar elkaar kijken zullen en we weten precies wat de ander denkt, en thereas een werkelijke comfort voor de reden dat. Als u sommige lichaam elseas prijs, kijk goed of grappig wilt, maar ITA samen we het doen, maakt het mensen ongemakkelijk in de ochtend. THR: Zo aangezien u terug en volle snelheid vooruit bent, wat voor soort ervaringen en interviews u willen nastreven? Roberts: Ik was zo blij te hebben een kans om te spreken met Valerie Harper. Ik vond het jammer dat het moest worden via de satelliet, maar ik gewoon naar haar kijken en het gevoel van "Oh mijn goedheid". Meestal de één vergadering thatas gekregen weg dat Iave altijd gewenst om te doen, en ik weet dat ik wonat actie ondernemen, is Nelson Mandela. Dit soort interviews. Ja, ik moet de hete sterren, de sterretjes, whoas buzzy? Tuurlijk, ik wil om te praten met hen, ook. Maar ik wil de exacte hetzelfde evenwicht, van wat is betrokken, maar ook wat is waar, meer te vinden. THR: Spreken goed van sterren, een van de eerste dingen toen u terugkwam u deed was de Oscars. Dus whatas het geheim voor het verkrijgen van een goed antwoord van mensen? Roberts: ITA eigenlijk soort van eenvoudig omdat de meeste mensen zijn van dit type van goed gevoel. En wanneer u zijn gesprek met hen op de rode loper, everyoneas een winnaar. Ze havenat pakte de Oscar winnaar nog, en dus de genomineerden kom in een goed gevoel. Altijd proberen te zijn de individuele laste met, of ITA hun vrouw, minnaar, partner, echtgenoot, wat dan ook. En alleen maar om te ontspannen met hen, zet ze comfortabel. Ik denk dat ik ondervinden terwijl de persoon in het huis. Ik stel de vragen en de manier die iemand in het huis kon werken. Iam Cinderella op het bal wanneer Iam daar, zodat het betekende teveel om er een jaar later, omdat thatas wanneer ik wist dat ik wasnat zo goed. THR: Het lijkt alsof een dwaze vraag stellen u in het einde thatas is opgetreden, maar weare vragen iedereen wat zij trotste moment van het hele jaar is geweest. Dus, zoiets in het bijzonder uit stok? Roberts: De trotste moment... to be alive! Iam erg blij om te leven per jaar later. Natuurlijk die iam blij is ons programma nummer een. ITA niet iets dat we alleen nemen voor verleend of spreken over helemaal en Iam eigenlijk trots op hoe ons publiek reageerde als u me persoonlijk vraagt, en voor het probleem dat ik was ervaren, en om te leren dat honderdduizenden mensen hebben geregistreerd om te worden altijd een beenmerg donor, honderden duizenden dollars zijn gesteld minder dan een jaarIam heel trots op ons publiek voor het reageren als ze hebben. THR: Daarom vele individuen kwamen om te voltooien gast verschillende optredens tijdens uw sabbatical. Hoe is dat gebeurd? U touch baseren, of hebben ze? Roberts: Het was een combinatie van de 2 geweest. Het was dat sommige mensen dat individuen vroeg, en sommige mensen waren als Hallo, ik wil om het te doen. En ik moet laten weten, het een hoot, worden in mijn froggy slippers in bed, het zien van mensen die de belangrijkste familie waren en dat te doen was geweest. Oprah legde het beste, dat ik was onder de indruk toen ik werd verteld dat Oprah gewenst om het te doen. En zij noemde me, en ik wasnat huis dat ze liet me een e-mail die ik bewaard voor de beste tijd. En ze zei, aOf cursus wil ik doen that.a en ze sprak over te gaan in de kloof. Ze zei: "Iam niet veranderen u, Iam niet voltooien voor u, Iam gewoon wandelen in het verschil dat youave gemaakt door niet." En ik hield toen ze op de set was en ze zei dat ze hield zich met mijn familie GMA. Personen hadden een goede tijd. Ze zeker deden karaoke en dingen als dat. Het was leuk om te bekijken thuis. THR: Ik weet uit ervaring dat wanneer je ziek bent, kunnen het moeilijk om te kijken wat je vrienden aan het doen zijn uit de verte. Dus u kijken de hele tijd, of gewoon tijd opstijgen? Roberts: Een beetje van beide. Het was absoluut moeilijk om weer te geven in een gezondheidszorg faciliteit. Ik was in een medische faciliteit voor een maand, en het was moeilijk. Ik ben het eens met wat u zegt. Het werd op de lange termijn meer aangenaam om naar te kijken. In het begin, het was een stuk als het kleine zusje--"Ik wil worden er, dat ik wil proberen en bij te houden." En ik wist dat ik couldnat worden er. En er waren tijden dat ik zou zien ze hadden dus veel plezier, en ik was als "Oh mijn gosh, zal ik dat opnieuw ervaren? Zal ik zitten om de reden die stoel opnieuw en plezier en de kleine Bel dinging?" Dus werd tijd genomen door het voor mij persoonlijk om naar te kijken op een regelmatige basis, maar het was moeilijk in eerste.

No comments:

Post a Comment