Wednesday, April 3, 2013

Output moet tijdelijk worden vertraagd door roger Ebert zoals kanker wordt bestreden door hem - La Times

Roger Ebert, zeker een van Amerika's meest vooraanstaande en populaire film autoriteiten, heeft gemeld dat hij geleidelijk de hoeveelheid schrijven die hij neemt op zoals hij een gloednieuwe strijd met kanker vecht zal reduceren. Dinsdag nacht schrijven op zijn site, Ebert uitgelegd dat een hip fractuur gevaarlijk is gebleken en dat hij een korte pauze nam zoals bestraling werd ontvangen door hem om de ziekte te bestrijden. Hij zou nog steeds doneren aan zijn site, maar veel reviews zou worden verworven door de anderen. "Ik schrijf meestal meer dan 200 beoordelingen per jaar voor de [Chicago] Sun-Times, die worden gedragen door universele Press Syndicate in bepaalde 200 Kranten," schreef hij. Ik schreef de absolute meeste van mijn werk, met inbegrip van 306 film reviews, een artikel of twee per week, en diverse andere artikelen, een jaar geleden. Ik moet nu minder, en dat is waarom ik krijg wat ik graag contact opnemen met 'een verlof van aanwezigheid.' " Foto: Gossip door The TimesHe opgenomen, "wat op aarde is een verlof van reputatie? Het geeft aan dat ik ga niet weg. Mijn bedoeling is om door te gaan gestaag tot geselecteerde evaluaties, maar om te laten de anderen aan een ervaren team van schrijvers uitgekozen en sterk gerespecteerd door mij." Ebertfest, de April verzamelen in Champagne-Urbana dat deze blogger heeft gevonden om een van de meest bevredigende film gebeurtenissen rond, moeten gaan zoals gepland, en Ebert zei dat hij zou binnenkort beginnen een Kickstarter plan om geld te maken terug het 'At the Movies' TV-programma. (U bent kunnen bladeren de hele record hier.) Het nieuws was meer waarschijnlijk leiden tot depressie in de tightknit wereld van filmcritici en -schrijvers. Samen met zijn elegante berichten, scherpe Twitter levering en andere ontwerpen van online samenstellen, heeft Ebert gestold zijn status samen van's lands meest hield en belezen critici, terwijl hij ziekte heeft gevochten in de afgelopen acht jaar. Foto's: Hollywood backlot minuten toen ik vond de Ebert partner Chaz bijna een jaar geleden, zijn ze probeerde te houden een stiffupper top na het leren dat de hip pauze Roger en zij naar miss Sundance zou veroorzaken. Het echtpaar had slechts genomen de zeldzame stap van hun plannen te annuleren. Net als toen werden ik en andere mensen die met film komen hem houden bovenste binnen onze hoop.

Via: werelds eerste drie-bovenliggende apen gemaakt

No comments:

Post a Comment