Thursday, April 11, 2013

Jerry Remy onthult dat hij werd onlangs behandeld voor herhaling van kanker - Boston.nl

Jerry Remy, de populaire longtime Red Sox televisie analist en voormalige tweede honkman, bekend gemaakt tijdens een opgenomen interview op NESN woensdag nacht dat hij onlangs had behandeld voor een terugval van longkanker.

"Een klein ding omhoog borrelen en ze dachten dat het was tijd om te doen een biopsie daarop, en de biopsie kwam positief,'' zei Remy tijdens een sit-down interview met studio gastheer Tom Caron."Dus was ik gediagnosticeerd opnieuw met kanker."

Remy, 61, eerst had een operatie in November 2008 een kanker gebied verwijderen uit een Long.Hij zei dat deze vorm van kanker is op een andere plek in zijn Long dan voorheen. Het werd ontdekt tijdens zijn zes maanden durende CAT-scan in januari. Remy zei dat de plek geweest biopsied eerder. De eerste keer kwam negatieve ongeveer een jaar geleden. Deze keer was het positieve.

"Het is een plek die ze nauw been watching sinds de oorspronkelijke operatie,'' zei Remy, een lange tijd roker."Ik had altijd dat soort gevoel alsof er zou kunnen zijn iets anders er en het ten slotte kwam op een CT-scan."

Remy reisde terug naar Boston van spring training in Fort Myers in maart ontvangen bestraling aan massa General Hospital. Er waren geen bijwerkingen, zei hij, en hij weer aan het werk binnen een kwestie van dagen.

"En right now I 'm fine,'' zei hij."Ik verteld altijd de fans van New England zou ik eerlijk met hen als health-wise met mij dingen niet groot waren. Ik weet dat de laatste paar jaar die ik een aantal wedstrijden vanwege dit niet miste heb, maar vanwege de gewone verkoudheid, bronchitis, wat het ook moge zijn, en ik altijd vertelde de fans dat ik eerlijk met hen en wat ik was gegaan door. Laatste keer had ik kanker en depressie. Deze keer heb ik zijn gediagnosticeerd met kanker, maar het is onder controle.''

Na zijn eerste operatie vier jaar geleden waren er complicaties tijdens zijn herstel, met inbegrip van een infectie en een langdurige bout met longontsteking. Hij nog steeds niet het gevoel recht toen begon het seizoen van de Red Sox 2009, wat leidt tot een verlof op 30 April van dat jaar. Hij kwam niet terug naar de Red Sox stand tot medio augustus, vervolgens onthullen dat hij had ook zijn omgaan met depressie.

"Ik ben zeer optimistisch en positief over het,'' zei hij."Ik heb niet dezelfde reactie daarop had ik vorige keer. Het was allemaal erg nieuw voor me laatste keer. Wordt in nauw contact met mijn artsen is zeer belangrijk, zeer geruststellend voor mij.

"Voorheen, de depressie was moeilijker dan de kanker was. De timing was een heleboel omdat ik spelen miste en die hinderde me op een punt dat ik niet kon gaan om te werken aan het project dat ik hield. En ik werd zo depressief dat het kostte me maanden om weer aan het werk. Dat is niet het geval deze keer. Ik voel me zeer positief over dingen, zeer optimistisch over dingen. Ik ben geweest op deze weg vóór."

Remy zei dat zijn verdere behandeling zou niet iets anders dan de norm voor een kanker overlevende, overwegende dat zijn volgende CAT-scan is niet voor drie maanden.

"Ik voel me prima,'' zei Remy."Ik echt doen. [Maar] als ik iedereen, dat is geweldig helpen kan,'' zei Remy. "Laatste keer dat dit aan me gebeurde, ik heb zo veel brieven van mensen die zijn gegaan door kanker, die vechten het op dat specifieke punt en tijd, en ik voelde me alsof ik heeft ze een aantal goede. Ik weet niet, maar hopelijk ik deed. Voor degenen die hervallen hebben, nu heb ik ook, en hopelijk kunnen we via het samen."

More Info: Het MedHelp perspectief van patiëntgegevens & Privacy

No comments:

Post a Comment