Thursday, April 11, 2013

Vrouw vervalst kanker naar het Fonds heroïne patroon, regelgevers zeggen - Yahoo! Media (blog)

Ozarowski (Suffolk County District Attorney's Office) A Long Island meisje die beweerde te bezitten ovariële, buik, bot en brain kanker, vragen om tientallen duizenden dollars voor haar behandeling, vervalst de diagnose te gewoon helpen financieren haar heroïneverslaving, deskundigen zeggen. Er was geen licht, geen chemotherapie, geen kanker en geen medische rekeningen, zei een Suffolk County District Attorney Thomas Spota in een record. Er was gewoon heroin.a die geld werd verzameld door Bretagne Ozarowski, een 21-jaar-oude Selden N.Y. van nietsvermoedende donoren voor meer dan een jaar. aIn September 2011, ik werd geïdentificeerd als zijnde fase twee ovariale kanker, alsmede buik kanker, "Ozarowski schreef op haar site naam. "Ik was vrije kanker totdat zij een cyste op mijn linker heup in februari 2012 gevonden zou. Wanneer ik geleerd dat ik heb botkanker dat is. De kanker zich heeft verspreid naar mijn rug, evenals mijn brain.a ze duidelijk heeft gesteld dat haar rechtsmiddelen kost $33.000 elke dag. "Mijn huishouden had eerder geliquideerd alle activa," schreef Ozarowski. "Ik heb geprobeerd te ontvangen financiële steun van de talrijke liefdadigheidsinstellingen, Katholieke liefdadigheidsinstellingen, kanker organisaties en organisaties van soorten bijvoorbeeld. Het is zeer moeilijk voor financiële steun. "Veel plaatsen zal niet helpen met de fondsenwerving voor personen alleen organisaties," vervolgde ze. "Ik heb nauwelijks opties links en ik ben nog steeds in wanhopige behoefte van behandelingen." Ozarowski gevraagd voor bijdragen via een Paypal-sleutel op haar website naam: geen geschenk is te groot of te weinig, sommige ding zou enorm helpen. Bent u in staat om te helpen om iets of hulp bij fondsenwerving die zou het sterk worden gewaardeerd door mijn kinderen en ik zeer wanneer er hoe dan ook. Dank u zeer voor de generositeit. Het is eenvoudig om bij te dragen door te klikken op de PayPal aDonatea sleutel hieronder. Alle belangrijke credit cards worden geaccepteerd. PayPal hoeft niet een account met hen te bieden hebben. Donatie potten werden geplaatst door ozarowski rond de stad. Fondsenwervers werden gegooid door lokale bedrijven, met inbegrip van Paws N klauwen, Toscane Gourmet markt en de poort Jeff Moose Lodge, namens haar. At de minst 25 organisaties liet voor de vermeende hoax. aThe feiten zijn ze een drugsverslaafde met vier open verdovende middelen gevallen is en we moeten harde bewijzen dat ze gesmeed doctorsa records om te voorkomen dat de rechtszaal optredens, zei een Spota. Ozarowski werd op 1 April gearresteerd en aangeklaagd op 24 punten, waaronder grote kosten van fraude, vervalsing en diefstal. Ze wordt gehouden op de Suffolk County jail in plaats van 5.000 dollar borgtocht. Haar voorgeleiding verwachtte donderdag ochtend.

No comments:

Post a Comment