Saturday, April 6, 2013

Roger Ebert Dead: Film criticus Dies op 70 na kanker slag...

Roger Ebert is overleden op de leeftijd van 70. Credit: Kevin Winter/Getty foto's Roger Ebert, tussen de deskundigen van de gerapporteerde en meest populaire film aller tijden, overleed in Chicago op donderdag, April 4, de Chicago Sun-Times bevestigt. Ebert, hadden gevochten kanker van de schildklier en speeksel klier voor twintig jaar, werd 70 jaar oud. Hij wordt overleefd door vrouw van 20 jaar, advocaat Chaz Hammelsmith Ebert, samen met een stap-dochter en twee stap-kleinkinderen. Foto's: Sterren die kanker slechts twee dagen gevochten heb voordat op dinsdag 2 April Ebert gemeld op zijn site dat hij had een "leave van aanwezigheid" van zijn baan na zijn kanker had kwam uiteindelijk terug. "Wat in de wereld is gewoon een verlof van aanwezigheid? Het betekent dat ik ga misschien niet weg. Mijn bedoeling zou zijn om te blijven maken van geselecteerde adviezen maar houden de rest aan een ervaren team van auteurs uitgekozen en zeer bewonderd door mij,"verzekerde hij lezers. Ebert werd in 2002 voor het eerst gediagnosticeerd met schildklierkanker en onderging een paar ingrepen in de jaren na, en bijgevolg zijn toespraak in 2006 gedaald van complicaties van van de procedures. Een paar jaar later, hij leed zijn eerste hip breuk na de operatie te kampen met de eerdere problemen en de wederopbouw van zijn kaak en hals. Foto's: Sterren we hebben verloren in 2012 Film recensies zijn geschreven door de inheemse Illinois voor de Chicago Sun-Times voor 46 jaar, en was de ster van een paar populaire TV-programma's gewijd aan de kritiek van de film met de late Gene Siskel en later Richard Roeper. Met Siskel richtte Ebert de "duimen omhoog/duim omlaag" beoordeling samenvatting. In 1975 werd hij de eerste filmcriticus ooit om te krijgen de Pulitzer Prize en zijn naam werd in 2005 opgenomen in de Hollywood Walk of Fame. Een componist van 17 boeken van film kritiek, Ebert, ondanks zijn een diepe falende gezondheid, tred gehouden met de dagen, veranderen van zijn gelijknamige plaats en de resterende levendig op Twitter, met meer dan 800.000 lezers. (Zijn "Beste Film van het jaar" keuze sluiten: 2012 van Argo.) Foto's: meest alarmerende beroemdheid sterfgevallen slechts twee dagen voor zijn dood, Ebert schreef: "op dit punt in mijn leven, evenals schrijven over films, ik kan schrijven over wat het heeft liever omgaan met kwesties van de gezondheid en de beperkingen die zij in staat om te rijden op u zijn," legde hij uit. "Het stinkt echt dat de kanker is teruggekeerd en dat ik een heleboel keer in het ziekenhuis gebruikt heb. De als slechte dagen kon ik komen met ziekte die vergezeld van het beveiligingslek gaat. Op goede dagen, kan ik worden extatisch met betrekking tot een film dus goed die ik ben vervoerd door het buiten ziekte explanation Dus op deze dag van bezinning die ik zeg nogmaals, hartelijk dank voor deze reis met mij aan de hand. Ik zal zien u at the movies."

More Info: Geven proberen fietsen

No comments:

Post a Comment