Monday, March 25, 2013

Het ontraadselen van diabetes in Argentinië - UVU Review

In Argentinië, zien worstelen met diabetes is niet ongewoon, en velen hebben nodeloos verloren ledematen en leven. Travis Griffiths, een belangrijke voorbereiding op medische school, bracht het verleden een half jaar voorbereiding zijn senior project: een vakantie naar Argentinië te Set up, een methode van diabetes educatie. Zij weten zo weinig over diabetes, een Griffiths gezegd. Wat die ze weten komt frommisinformation.a slechts dagen vóór de geboorte van de Griffithsa, de leider van de Argentijnse gemeld dat diabetes is aa probleem van de richa als gevolg van de sedentaire levensstijlen met gebruik van te veel eten, uit te leggen dat de indegent niet hoeven zal te worden bezorgd over diabetes. Griffiths zei dat is slechts één van de belangrijkste mythen over diabetes in Argentinië. aIn tussen de klassen een dame haar hand opgeheven en vroeg wat ze kan doen om te voorkomen dat diabetes, zei een Griffiths. Ontzag beschreven over preventieve maatregelen en risico facetten. Zij dan gestelde sturen duidelijk van het krijgen van de ziekte van een individu die het al heeft. Ze eigenlijk dacht dat het was contagious.a hebben geleefdd in Argentinië vóór, Griffiths zag de eis voor diabetes educatie. Zijn oorspronkelijke plan was om een groep van artsen en hoofd naar Argentinië voor per week. aThatas een zeer Amerikaanse houding, ik leerde, zei een Griffiths. aTo denk dat we kunnen gaan naar een zeer slechte positie, geld gooien een probleem en itall werk zelf out.a Griffiths vervolgens besloten af te ronden dingen een beetje anders; Hij besloot dat een veel betere methode zou vereisen de professionals die er al wonen. aIt misschien niet zo nodig geweest voor mij en mijn werk aangezien het zou zijn geweest, zei een Griffiths. grenzen aan het gunstig voor hen was geweest. Als zodra we verlaten zou zijn geweest over, maar op deze manier de producten die zij en zij nog steeds de verenigingen moeten doorgeven van kennis further.a, ik was gestapt met veel Amerikaanse gezondheidswerkers en maakte het over mij wanneer Griffiths was in de vroege planningsfasen dat hij beschouwd als iets van een kleinere, op een niveau. aI had het idee om naar Argentinië te gaan, toch het leek zo ver-haalde, een Griffiths zei. aBut samen met Kate [McPherson], mijn project adviseur, het in eerste instantie begon te voelen net als een werkelijke possibility.a Dr. Kate McPherson, manager van de UVU Honors Program, werkte met Griffiths te schakelen zijn senior project in om een ding die groot effect zou kunnen hebben. Hij didnat willen schrijven een paper, zei een McPherson. Hij wilde nemen actie die werkelijk van belang, die echt mensen kan helpen. En er is iets te worden verkregen uit experimenteel iets te doen. Die studenten projectmanagement mogelijkheden is monumentale; geeft de kans om hen te vertonen dat ze complexe wegen sturen zullen om een resultaat is dus zeer valuable.a Griffiths een gehele partij van het succes van zijn taak steun McPhersonas breekt. aI voelen net als ik een veel te danken een Kate Griffiths zei. aShe echt maakte dit gebeuren voor mij.Een ze didnat druk op of doen het werk voor mij, ze laat me doen, ze laat me gewoon nemen de maatregelen myself.a McPhersonas doel bij het werken met studenten zijn zou om hen te voorzien van opties, help hen zien whatas beschikbaar, maar er zeker zij het zelf uitvoeren. Hij moest de poorten zelf openen, zei een McPherson. aI zojuist gewezen de deuren die hij kan ondergaan. een Griffiths verklaarde dat hij inzicht moet welke mogelijkheden hier beschikbaar op UVU zijn, dat is iets wat hij didnat realiseren voordat. Hij kon zeker gaan Argentinië voor een week terwijl besteden niets uit eigen zak, die een subsidie ontvangen uit verschillende delen van de UVU. Er zijn dus vele ongelooflijke mogelijkheden hier, zei een McPherson. aI was een indrukwekkende geleerde, ik kon heb bezocht enkele mooie school terug naar het Oosten, maar ik dacht dat we zouden gaan de Universiteit van nieuwe Mexico.A het mogelijk niet Harvard geweest, maar ik besefte dat als ik de beste leerkrachten zocht en zocht kansen kon ik de opleiding van een grote naam school dupliceren. Leerlingen kunnen dat hier doen wanneer ze die geweldige opportunities.a zoeken

Link: Blue Windows zal komen met Internet Explorer 11?

No comments:

Post a Comment