Friday, February 15, 2013

Dorothy Klein: Voor kanker, op de dag van Valentijnskaarten

Kanker: Ik betwijfel of dat je krijgt verschillende liefdesbrieven dit romantische dagen feest. Krijgt niet opgewonden--dat is niet een, vaak. Maar vorige maand aangezien u betaald my Valentine een oproep, ik wil een paar punten uit mijn borst krijgen. Ons verhaal was ingewikkeld genoeg zonder u. We voldaan naar de conclusie van onze senior jaar van de middelbare school en echt hit it off, gewoon te houden voor scholen talloze km uit elkaar een paar korte maanden later. We hebben geprobeerd het cross country punt, dat ik denk dat zelfs als u zou zeggen was een slecht idee. Het kreeg alleen maar moeilijker. We hebben geprobeerd in contact te houden terwijl wij dateert van andere mensen zonder veel geluk, en we uiteindelijk dreef in wat we nu liefdevol verwijzing als "radio stilte" voordat je opnieuw aansluit bij een goede vriend bruiloft (clichA, ik weet) in 2011. We zullen nooit echt weten wanneer u sloop in 2012, maar je zelf bekend gemaakt net als ik begin om echt comfortabel in onze rekindled ons-heid (die ik moet opmerken, blijft over lange afstanden). Het was bijna drie dagen nadat ik had vastgesteld dat overal langs, hij meestal de die mij had geweest grondig voor--een klap in de huid van het gelaat van een geheugen niet was om al te comfortabel. Natuurlijk, ik ben niet waardoor mezelf om te geloven dat mensen niet voor altijd. Je bent meer eenvoudig te elimineren in testiculaire type, zelfs wanneer u voortdurend klop op onze deur. Ik wil alleen maar dat je zou stoppen met kloppen. Ik gebruikte om deze angst over hem, hij kon mogelijk niet geschikt voor mij persoonlijk vooral omdat we ontmoetten elkaar in senior high school. Ik ineenkrimpen nog steeds bij het woord "high school sweethearts." Maar mijn relatie paniek komt vandaag uit de wereld van veel minder bekende grondgebied. We hebben geleerd dat woorden die ik had nooit gedacht ik had volledig dat--"orchiectomy" worden het meest schokkend. Wanneer voordat ik gewoon uit de notie van kinderen lachen zou hebben we straight-faced praat over vruchtbaarheid gehad. We hebben zelfs moeten spreken--hoewel fleetingly--over hoe precies in de toekomst, gezondheid en levensverzekeringen vuil zou kunnen krijgen. En terwijl de artsen zeggen dat u hebt laat hem voor dit moment, mijn gedachten wervelingen met onderzoek. Hij heeft van een 1 in 775,000 potentieel voor door bliksem wordt geslagen. Hij is over de mogelijkheid van een 1 in 5.000 van vermoord in een auto-ongeluk. Hij gaat naar een 1 in 10000000 mogelijkheid om de leider enige tijd. Maar er is een kans dat je terug voor een bezoek aan, de artsen zeggen. Een 20% kans dat zijn operatie niet genoeg was en dat hij aanvullende therapie moet. En in de tussentijd MRIs en CT scant vier keer per jaar voor de volgende vijf jaar, elke sessie een kleine luchtbel van zorg klaar te haasten. De medische beoefenaars, onze gezinnen, mijn vrienden vertellen ons dit zijn grote kansen. En door kanker eisen, ze zijn. Zelfs als hij is vereist bestraling of chemotherapie of meer chirurgie, is hij nog steeds beter dan de meeste van de mannen en vrouwen die u terroriseren. Ik kan niet doen alsof om te leren de kleinste ding over de eindeloze vragen die we zijn gezegend om niet te bezitten om te behandelen, of wat het lezen van de woorden "Fase IV" moet voelen als, of wat de dames om de reden die--staan door hun mannen plaatsen wanneer hun mannen kunnen geen verdere staan--recht op door gaan. Maar dat betekent niet een kans een op de vijf van het opnieuw bekijken van uw lelijk gezicht maakt me voel me geweldig. U begrijpt die voelt geweldig, hoewel? Hem. Als hij besloot om te zijn bezorgdheid uiten door wat je aan zijn lichaam doet, hij is geweest een patiënt model. My Valentine geweest zo dapper, geruststellend me als ik bang van u ben! Hij wordt lachte in afschuwelijke ziekenhuis kleren op de irritatie van uw bezoek landing recht tussen Kerstmis en Nieuwjaar, en op het ongeloof dat hij nooit had getekend voor uw trucs bloed. Waarom heb ik een beslissing om te maken, in plaats van alleen u vervloeken alleen u vraagt zich misschien af. Je hebt gelijk, schriftelijk aan u zeker niet zal hem beter. Maar er is een kleine kans kan resoneren met iemand een verandering in zijn eigen lichaam herkennen en overtuigen zijn bezorgdheid door hem naar zijn arts gebracht worden. Dit betekent als je het mij dat mannen vraagt, en jonge mannen vaak, met name vermijden dat afspraken worden stak en geprikt. Het is mijn hoop dat na het kijken over dit, andere jonge mannen, zoals mijn Valentijn, zal niet meer wachten. Dus, terwijl ik niet dat het specifiek "nice zeggen zal" to meet you in het algemeen is geweest, wilde ik stuur deze Valentijn u typen u te laten weten dat u zeker hebt gemaakt mij- en ons--strengere. Dus bedankt voor dat, denk ik. Ik hoop dat ik zie je weer, Dorothy nooit zeven dagen na de operatie: Sarah Klein volgen op Twitter: www.twitter.com/sarklei

Link: Reumatoïde artritis: kan dit van invloed op de longen?

No comments:

Post a Comment