Thursday, February 21, 2013

Drug negatieve effecten een hopscotchinaminefield

Ik ben de tweede oudste van elf kinderen. Wanneer die ik, mijn ouders vooral opgroeide ons foodaunprocessed voedsel gegeven. AI zeggen meestal, omdat we woonden in één keer in de buurt van een convenience store waardoor het veel te gemakkelijk voor mij persoonlijk te besteden mijn kinderopvang inkomsten op Prullenbak voedsel. AHostess kersen taarten waren mijn persoonlijke favoriet, bijna elke bevriezing uniciteit, kunstmatig gekleurd onnodig te zeggen, Doritos, Cheetos, enzovoort. AI had een vrij saai jeugd als mijn gezondheid ging. AI hebben vrij ernstige stemmingswisselingen en maagpijn, maar er was duidelijk nooit een of andere reden gegeven door de artsen die ik bezocht. Het heeft jaar van de opleiding voor mij persoonlijk te krijgen op waar ik met mijn dieet genomen. AJust zoals om het even wat wij willen doen of worden, het vereist praktijk. AI ging van Cheetos, aan het eten een half bag van Pirateas Bootyamuch beter wat betreft echter de vergiftiging van de onderdelen, echter, lege calorieën. AIt kostte me hebben van een zoon op het autismespectrum echt en ongetwijfeld veranderen mijn manieren voor goed. AI moest beginnen nemend een blik bij voedsel als een middel van brandstof en macht, en veel minder een plezier of sport. ADonat me verkeerd, voedsel moet certanly worden aangenaam, en het is, maar dat is vergelijkbaar. Er is echt een enorm verschil tussen de complexe en sterke stijlen in maaltijden geproduceerd uit schoon organische Groenen, granen en levensmiddelen, volgens uw behoeften bodyas ervaren. AI geloof stevig onze anatomische lichamen zijn verschillend, en verschillende behoeften hebben. Veel vlees was niet vereist door ai, anyaneither doet mijn man of vijf-jaar-oude zoon. AMy drie-jaar-oud en zestien-jaar-oude doen. ADifferent organen, verschillende behoeften. OK dan, ik wil om naar het element van de drug van deze posta ik had het idee dat ik gevoelige was, of bij de minst intolerant van applesaso ik niet hen eten. Mijn mond tingle is gemaakt door hen en mijn keel voelen opgeblazen. AA paar dagen geleden, we hebben een verse juicer. Het was tryed door ai uit met een apple, selderij, boerenkool, wortelsap. Zin u, waren er ongeveer twintig appels die ging naar het SAP. AWithin minuten, was mijn nek zwelling en mijn borst was tightaalright. ADuly vermeld. ANo appels voor mij. Aomdat van de ernst van de reactie, bereikte ik het kabinet van een Allegra gevoeligheid aanvullen en het een pop-fly. AThe zwelling in mijn nek daalde snel thereafteraalong met nog een verrassing. AMy gevoel gedraaide shit. Ik eet daarom duidelijk vandaag, en zelden of nooit aomdat nemen elke voorgeschreven drugs, ik ben in een positie te duidelijk voelen wat er gaande is mijn lichaam. Mijn studenten krijgen wanneer ik typeaso ik wil eindigen rusteloos. APrescription drugs van nut kan zijn, maar mag niet gebruikte lightlyathey zijn zeer dang aanzienlijk. ASome zou kunnen zeggen dat ik ben raar of zeer gevoelig en pijnlijk binnen mijn ideeën. AWas het de overgevoelige reactie mijn mentale toestand werd veranderd door die? AOr het voorgeschreven medicijn? AMy jongen die ASD heeft kan worden dat iemand anders als hij eet iets wat niet eens samen met zijn menselijke anatomie. AThe voorschriftmedicijnen behoefte kan vaak worden afgewerkt met een goed dieet. Ik daag een om kennis te nemen. Zoals laden... Tags: Allegra, autisme spectrum disorder, voedselallergie, voedselonverdraagzaamheid

Via: Een pil, zodat mensen met coeliakie vrij kunnen eten?

No comments:

Post a Comment