Wednesday, February 20, 2013

Fraude Alert: Kopen voorgeschreven drugs op het web kan worden riskant - WTKR-TV 3

Maar het kan ook riskant zijn in het geval dat u donat weten wie u koopt van. Nina gevonden dat haar broer kreeg grote niveaus van deze drugs online en binnen de telefoon ontvangen. Haar zus nam haar eigen leven en Nina was vastbesloten om te ontdekken waarom. aIn de dagen nadat ze stierf, kreeg ik 100.000 doses van deze drugs. Er is geen reden voor iedereen om te hebben dat veel doses van drugs, een Nina zegt. aI had haar mobiele telefoon en ze zou krijgen 33 vraag per dag. De verkopers kunnen contact opnemen met en zeggen, aI zopas uw medicijnen, ik stuurde zonet uw medicijnen voor uw behoeften. Kan ik u geven meer? een Nina zegt. Nina gevonden dat haar broer was het kopen van drugs uit verschillende landen. Wanneer die u niet het krijgen van een gerespecteerde levering, ik vroeg me af, was er een ander ding in het drugs? Was het echt wat werd gezegd te zijn? Zijn er onzuiverheden?Deed het leiden tot haar zelfmoord te plegen? een gestelde Nina. Postal personeel zeggen krijgen van drugs uit de buurt van U.S. is gevaarlijk. Klanten worden gelokt door telemarketers met gemak en goedkopere tarieven. Ouderen, armen of mensen die een afhankelijkheid hebben vormen vaak een gemakkelijke prooi. Wat advies: weet wat je bent kopen. Postal personeel en agenten van de US Drug Enforcement Administration werken samen om te zoeken naar de Stichting van de pakketten die Nina broer ontvangen. Wat ik wil is voor geen andere familie en vriend te bezitten om te gaan door middel van wat ik ging door met mijn zus, een Nina zegt. Geneesmiddelen op recept alleen zijn gekocht door de afhaalmaaltijden uit dit verhaal: van websites die u kent u kunt vertrouwen. Houdt om te voltooien anders riskeren uw leven en uw gezondheid.

More Info: Vroege blootstelling aan Gluten kan helpen baby's coeliakie risico te vermijden: studie

No comments:

Post a Comment