Thursday, February 28, 2013

Omar Henry sterft op 25 van kanker - ESPN

Bijgewerkt: 1 februari 2013, 11:07 PM ET Junior middengewicht prospect Omar Henry was slechts een dag of twee ver van de grootste strijd van zijn jonge carrière, een 16 november nationale tv optreden echter gebeurtenis van de Showtime "ShoBox: The New Generation" verzameling. Maar kort na aankomst in Zuid-Florida voor de strijd tegen Juan Ubaldo Cabrera, ging Henry voor een pijn in de onderbuik werken en ervaren ernstige pijn. Hij bezocht de eh, waar hij werd gediagnostiseerd hem met galstenen en een lever, en hij werd gedwongen terug te trekken uit de strijd. Zoals het eindigde, Henry galblaas kanker had en stierf op vrijdag in zijn huis van Chicago. Hij was 25. Na het verwijderen van de strijd met Cabrera, Henry--die zou al reeds 26 op februari. Zijn bezoek werd beschreven door 8--naar de eerste hulp. "Mijn lever was zo gezwollen dat een arts vroeg me eigenlijk was geweest in een auto-ongeluk," zei Henry. "Toen ik vertelde hem dat ik niet had in een auto-ongeluk, hij vertelde me dat ik zeer gelukkig om eigen niet deelgenomen aan een bokswedstrijd in deze kwestie was. Hij legde uit dat ik zou hebben gewoon gescheurd mijn lever als ik op dit moment de ring ingevoerd. "Terugkijkend, ik denk dat er symptomen waren terug in Californië (waar hij was geweest opleiding), maar wanneer u bent in opleiding er altijd zijn pijn en pijn dat u probeert te negeren. Het helpt dat de gezondheidswerkers zei dat ik zou hebben mijn leven riskeerde had ik niet geleerd over mijn kwalen. ", zo ongelukkig als ik op dit moment ergens tussen dan en zijn ondergang ben, Henry werd geïdentificeerd als kanker en hij wist dat zijn toestand was vreselijk. Op 9 januari, dit bericht verscheen op zijn Facebook-pagina: "Ik heb iets minder dan vier weken links tot mijn 26th Verjaring, 8 februari. Ik woon hopelijk om het te zien. Ik moet zeggen dat ik heb al een grote hoeveelheid steun met verlangens en vriendelijke woorden van over de hele wereld met deze strijd met kanker verkrijgen. Dank u en ik zal blijven strijden voor ons!!!" Op zondag was er een ander bericht: "aan al mijn vrienden en trouwe aanhangers die ik wil delen met u wat ik vecht de strijd van mijn leven tegen een ziekte genoemd galblaas kanker. Terwijl ik in deze voortdurende staat ik ben vechten met mijn dierbaren door mijn kant en ik zal niet vallen voor de telling. Ik ben een winnaar die heeft gekozen voor te vechten." Henry (12-0-1, 9 KOs) niet de strijd gewonnen. "Dit is echt een echte menselijke tragedie voor een nieuwe man van slechts 25 jaar en zoveel energie om zijn leven weggenomen te hebben. De Here, geven, en de heer wegneemt. Gezegend functie als de naam van de heer,"promotor Don King zei in een verklaring dol op ESPN.com. Sterke en sturdy, Henry, 60-5 als een beginner, werd prof in 2008. Bekend om zijn bokszak macht, scoorde Henry een tekenreeks van sensationele uitsparingen, waaronder beginnende zijn baan met vijf rechte eerste ronde stilleggingen. Hij werd genoemd naar de ESPN.com top-25 kans nummer aan het einde van 2009. Na een ruzie met aanhanger Top Rank en baas Cameron Dunkin, Henry, die hadden is woonachtig in Oakland, Californië, uiteindelijk getekend met koning in 2011. De enige smet was geleden door henry zijn verslag in December 2011 wanneer hij een tweede-ronde-technische draw met Lester Gonzalez in een strijd die was gestopt vocht toen Gonzalez leed een uit een kopstoot en worstelde om door te gaan. Henry, die Puerto Ricaanse geweest was, boxed één keer meer, een 10-ronde keuze winst tegen Tyrone Selders afgelopen juni.

Via: Regering subsidieert en Bankrupts bedrijven

No comments:

Post a Comment