Wednesday, February 27, 2013

Kanker SucksaNo Duh|Zwart Amerika Web

Geen grote kop of oproep om te voorkomen dat mijn taal is verontschuldigde door de persen.A, maar het is zeker ZUIGEN.Een, maar wat doet pijn nog veel meer is te doen niets over kanker en zitten toekijken. Een generatie is verstreken sinds kanker trok het leven uit mijn wereld. 7 Januari 1993. Ja zal ik, als u wilt lenen van The Temptations: opdat dag Iall onthouden. Wilden dat het dag was mijn mama died.a niet een dag voorbij dat ik donat denk aan mijn pappa en mamma. Op een ochtend mijn vader nam me mee naar zondag school, ging naar huis en had een enorme coronaire arrestatie terwijl de voorbereiding van de kerk. Hij was die avond weg. Mijn moeder stierf tien jaar na de diagnose van haar borst kanker.Een aantal dagen het lijkt als voor altijd geleden. De anderen, net als gisteren, ik vind haar amotherisms, een wonder hoe zij zou reageren op dingen gebeurt in de wereld vandaag, maar vaker dan niet, ik net missen ze, vooral mijn moeder. Maar zo veel als kanker zuigt, wat zuigt nog altijd is om niets te doen om te voorkomen dat deze verschrikkelijke diseasea'especially de kanker die daarom sterk van invloed op mijn geliefden. Ik weet dat wanneer die dag gaat ontmoeten mijn moeder en vader op een ander aspect van de hemelpoort (en ja, ondanks wat je kan horen op de lucht, zal ik er maken), er zullen vragen. Mijn moeder zal zeker hebben vragen en opmerkingen met betrekking tot de manier waarop dat mijn leven door mij. Waarom havenat ik gekregen nog getrouwd? Op het einde, mijn moeder had een zetel in theaMarry-Go-Round.a maar een probleem ze wonat moet vragen is, wat heb je gedaan ter bestrijding van borstkanker? Ik geniet van mijn associatie met Komen voor de behandeling als een van de belofte Ambassador.A Ita mijn plicht, onder mijn doeleinden in leven toA deelnemen aan fondsenwerving wandelingen, werven fondsenwerving loopt, onthullen mijn verhaal, praten, luisteren en praten wat meer vrouwen en mannen van kleur.A meestal, we donat kanker vaker krijgen, maar het is vaak meer omstreden. Blader door de situaties en de studies van vrouwen die worden getroffen door Triple negatieve borstkanker. Als u wilt om leven te veranderen, zijn er een paar dingen die u vandaag kunt uitvoeren.De eerste is, als u niet reeds hebt, neem gewoon kosten van uw gezondheid en borst zelf bewust worden. Ten tweede, als u liever enorm helpen Susan G. Komen houden op het werk dat ze doen, is het mogelijk om te doneren om te helpen Fonds exploratie Triple negatieve borstkanker en andere nationale plannen voor onderwijs en outreach voor Afro-Amerikanen. Lees de link hier. Mijn vurige gebed is dit een dag Iall een minderheid terwijl het kind van een borst kanker patiënt/overlevende worden. Een kind wonat zit in een doctoras bedrijf, als ik ooit deed, hoorzitting biopsie resultaten, met de taal in mijn eigen hoofd, aMY moeder HAS borstkanker schreeuwen! MIJN MOEDER HEEFT KANKER! MIJN MOMa.!een op een dag de weall altijd herinneren wonat datums worden de dag die uw mama overleed aan borstkanker.

Link: Fleksy: schrijven op het toetsenbord zonder te kijken naar het scherm! [W Apps]

No comments:

Post a Comment