Wednesday, February 27, 2013

Kanker SucksaNo Duh|Donkere Amerika Net

Geen belangrijke onderwerp of oproep om te voorkomen dat mijn taal is verontschuldigde door de persen.A, maar het is zeker ZUIGEN.A maar wat veel meer is om te zitten toekijken en niets over kanker pijn. Een generatie is verstreken sinds kanker trok het leven uit mijn wereld. 7 Januari 1993. Ja zal ik om te lenen van The Temptations: opdat dag Iall in gedachten te houden. Wilden dat was de dag dat mijn moeder died.a niet alleen een dag voorbij dat ik donat overwegen mijn pappa en mamma. Op een ochtend mijn vader nam me mee naar zondag school, ging naar huis en had een massale hartaanval terwijl je jezelf klaar voor de kerk. Die avond was hij weg. Mijn moeder stierf tien jaar na de diagnose van haar borst kanker.Een aantal dagen het lijkt als voor altijd geleden. Anderen, net als gisteren, ik vind haar amotherisms, een wonder hoe zij zou reageren op dingen gebeuren op aarde vandaag, maar vaker wel dan niet, ik gewoon overslaan hen, vooral mijn moeder. Maar tot kanker zuigt, wat zuigt veel meer zou doen niets om te stoppen met deze vreselijke diseasea'especially de kanker die zo duidelijk is van invloed op mijn geliefden. Ik weet dat die tijd hier gaat het om voldoen aan mijn moeder en vader op het andere aspect van de hemelpoort (en ja, ondanks op de lucht alles u horen kunt, zal het worden gemaakt door mij er), er zullen vragen. Mijn moeder zal echt hebben opmerkingen en vragen met betrekking tot de manier waarop die mijn door mij leven. Waarom havenat ik gekregen nog getrouwd? Immers, mijn moeder had een zetel in theaMarry-Go-Round.a maar een probleem ze wonat moet vragen is, wat heb je gedaan ter bestrijding van borstkanker? Ik hou echt van mijn relatie met Komen voor de behandeling als een van belofte Ambassador.A Ita mijn plicht, een van mijn doeleinden in leven toA deelnemen aan fondsenwerving wandelingen, mentor fondsenwerving loopt, onthullen mijn verhaal, praten, horen en praten wat meer vrouwen en mannen van kleur.A als een regel, we donat krijgen kanker vaker, maar vaak het is meer virulente. Check out de situaties en de rapporten van vrouwen getroffen met Triple negatieve borstkanker. Als u wenst om leven te veranderen, zijn er een paar dingen die u vandaag doen kunt.De eerste is, hebt u BE borst SELF AWARE, gewoon overname van uw gezondheid en nog niet. Vervolgens, als u enorm helpen Susan H. Komen dragen op het werk dat ze doen willen zou, kunt u doneren om te helpen Fonds analyse voor Triple negatieve borstkanker en andere nationale programma's voor opleiding en outreach voor Afro-Amerikanen. Lees de link hier. Mijn vurige gebed is dat op een dag Iall sinds de zoon of de dochter van een borst kanker patiënt/overlevende een Gemeenschap worden. Toen ik eenmaal deed, dat een wonat kind blijven in een functie doctoras lezen biopsie resultaten, met de taal in mijn hoofd, aMY moeder HAS borst kanker schreeuwen! MIJN MOEDER HEEFT KANKER! MIJN MOMa.!een op een dag de weall altijd herinneren wonat dagen worden de dag dat je moeder overleed aan borstkanker.

No comments:

Post a Comment