Thursday, March 14, 2013

Ervaren kanker samen, op de derde maandag van elke maand een ' MSNBC

In deze weekas voet Soldiersa sectie, nummer Melissa Harris-Perry geprofileerd Cynthia Sansone en Rachel De Molfetto, twee Long Island zusters die lopen van Racine Salon & Bobbleheadwater in Islip, NY Op de derde maandag van elke maand, ze openen hun deuren voor vrouwen kankerpatiënten en verwennen hen met een bereik van salon oplossingen kosteloos. Hun verhaal is verteld in de HBO korte documentaire aMondays op Racine, een genomineerd voor een Award deze zondag nacht. Ik had een kans om te praten met Sansone deze week. Hoe lang wellicht heb je en uw neef Rachel lopen Racine Salon & Spa? Voor een complete van 16 jaar. Geweven gedaan voor ongeveer tien de maandagen op Racine. Hoe jullie kwam met het idee voor maandag op Racine? Ik was echt zittend op het strand door mijn huis ongeveer een decennium geleden, en mijn moeder altijd opduikt in mijn hoofd. Ze overleed in 1989 van borstkanker. Terwijl herinneringen afnemen als de tijd gaat op ze plaatsen mea'she werd behandeld met veel indignities in de a80s. De a80s was het decennium van AIDS; mensen waren onzeker over mensen ziek, en als ze begon te verliezen haar haar, de salon dat ze ging naar heeft niet ontdekken hoe ter ondersteuning van haar. Als hoorzitting kan mensen fluisteren worden herinnerd door mij als haar haar begon aanvankelijk te uitvallen!, een feit ik geloofde, aGee, we hebben een, waarom donat we actie om te helpen gewoon de feamales in onze Gemeenschap met hun elegantie needs.a nemen dus riep ik mijn neef Rachel en ik gaf het idee om haar en zei ze, agrote, letas zet het samen en zien hoe we kunnen werken het out.a dat is echt het ontstaan van het idee van het doen van het. Wat voor soort diensten kunt u bieden op die dag? We doen alles van massages en gezichtsbehandelingen, om klauwen en tenen. Wij doen een grote hoeveelheid hoofd scheren. Voor de goede orde, die met name servicea'any-vrouw of iemand kan zijn beschikbaar in wanneer u wilt en deze dienst gedaan hebben. We beseffen dat sommige individuen niet wachten kunnen voor dat derde maandag om zelf hun haar knippen of geschoren. Dus ze weten, en de meisjes zijn uitgerust en hebben ze hun programma's, en ze weten precies hoe om te gaan met de enorme hoeveelheid mensen die op een dagelijkse basis komen. Wat heb je van de mensen die beschikbaar in op dagen afgelopen zijn? Hoe kunnen ze alles u beantwoorden? Vrouwen donat wil worden ontwikkeld. We zijn de aanmoedigers. Vervolgens wanneer u door de deuren komen, vereist het een zeer speciale soort persoon. En we beseffen dat we zeer ontzag geïnspireerd door de vrouwen die hier komen in. Ze blijken te zijn de leraren. Ze zijn de wijzen. Ze liquideren leert ons iets met hun energie en hun moed. Het kan helpen om ons het script in het weten van wat te zeggen, wanneer die persoon is aankomst om haar hoofd geschoren, en we moeten blijven van haar hand. We hebben nu de discussie om te weten wat te zeggen. Niemand wil horen wanneer u in 4e etappe cancera'when bent u hebben vijftig procent van een Long, u loopt op het hebben van een IVa'aOh, je ziet er goed! een die de fa' wil horen dat? Excuseer mijn doos van cruditA, geen lichaam nodig heeft om te horen van u lijken goed aoh buta! een We hebben ontdekt, mensen die ze willen kunnen spreken. Wat was het zoals gecontacteerd over het produceren van de documentaire vinden maandag in Racine, en wat was de procedure zoals voor u en uw zuster? Ik was net binnen de maan. Ik dacht dat het was absoluut het maximale wat in de hele wereld. De manager met deze film Cynthia Wade werkt Renaissance meisje, en daarmee bedoel ik dat ze is een visie op de toekomst. De fabrikant Robin Honan, is nog steeds een andere briljante vrouw. Mijn broer vond op tijdstippen die onze privacy waren binnengevallen. Natuurlijk, ik heb het. Ze zou minder patienceaShe voelde alsof hier een dame is haar verhaal te vertellen, en worden vrachtwagen doorgegeven moet door zij zou bereiken het weer, zodra ze moest doen veel neemt hier. Ze was gemiddeld peeved door, waar ik dacht dat het was de grootste ding, ik denk ITA het grootste ding, en Iam vernederd. Ik geloof ITA opmerkelijk. Hoe was het ontdekken van de film kreeg een Academy Award-nominatie? We heb bezocht het land met de afbeelding en plaats won veel prijzen, Jury keuzes, markt prijzen, eervolle vermeldingen. Ik wist op zijn minst dat onze film in de benoeming krijgen zou. Ik begreep het.De AItas over het feit dat het bedrag van alle elementen, onder dit dak, met een idee, mag u maken iets gebeuren. Wat ze zeggen, het duurt een dorp? Kunt u iets gebeuren. Ben je al opgewonden om uit te gaan naar Californië voor de Academy Awards ceremonie? Omdat ik liever aan James Gandolfini, ben dus ik opgewonden. Mijn broer zou willen ontmoeten Daniel Day-Lewis. Alles wat ik wil doen is horen de snuift en lawaaierige ademhaling van Tony Soprano (lacht). Alle humor opzij, mijn zus en ik zijn twee vrouwen die college in Brentwood, Long Island bezocht, en we zijn gewoon normale dames met grote harten, en wij zou willen om te doen wat we kunnen, met name aan de eerbiediging van onze prachtige moeder, Mildred. Voor alles wat van dit gebeuren, en voor alle dit licht schijnen op ons, ita opmerkelijk. Heeft u nog plannen voor de toekomst of doelstellingen als het gaat om de maandagen op Racine? Whatas volgende voor u kerels? Mijn droom zou zijn dat wanneer u op het kantoor van de oncologista, die meer formeel bent wanneer krijg je de diagnose en hij kaarten uit uw treatmenta'the chemo en radiationa'that die u zijn het verkrijgen van een recept voor Racine of nog een andere salon zoals wij die zorg kan nemen van womenas haar, huid en nagels. Aangezien mensen zo bang van het gif dat de chemo u, op die plaats zou ik graag zien iets als de Body-Mind-Spirit wordt ingebed in de chemische oorlogvoering die blijft zijn geeft op, leveren enige stabiliteit. Er zijn veel vrouwen die alleen, die donat hebben elk systeem van familie of vrienden omheen om hen ik voel me echt te helpen. Het duurt te komen omdat wij dit als een land, als een soort van strijden. En the sisterhood nodig was door ons en we hoeven sommige veranderingen te komen op zijn plaats. Begin om te zien de truck voor aMondays op Racinea onder. Leer meer over de film op Facebook. Zoals laden...

No comments:

Post a Comment