Sunday, March 3, 2013

Op zoek beter helpt kanker patiënten voelen beter - stem van Amerika

Miljoenen vrouwen die over de hele wereld chemotherapie ondergaan geconfronteerd met de harde realiteit van haar en gewichtsverlies en huid schade.  Maar velen wenden zich tot "Look Good, Feel Better;" een programma dat vrouwen eenvoudige schoonheid technieken leert zodat ze opnieuw niet alleen beter fysiek, maar ook uitzien kunnen emotioneel sterker voelen.

Gemaakt door de Raad Personal Care producten en ondersteund door de American Cancer Society, de "zien er goed, beter voelen" programma loopt gratis schoonheid klassen in de Verenigde Staten sinds 1989.  Make-up artiesten en haar stylisten Leer hoe om te zetten op make-up en betrekking hebben op hun kale hoofden op vleiende manieren je overlevenden van kanker.

In feite, zegt Louanne Roark, die toezicht houdt op het programma, de schoonheid industrie was echt de impuls erachter.

"En zij bieden alle van de financiering voor het programma, zowel hier in de VS en in de andere 24 landen," zei ze. "Kits die worden gebruikt in de workshops, al die producten zijn allemaal geschonken. Hier in de VS, dat is ergens tussen ongeveer $7 [miljoen] en 10 miljoen dollar waard van producten die elk jaar heeft gedoneerd."

Het programma onderzoek toont aan dat na het zien van de zichtbare bijwerkingen van de behandeling van kanker, zoals haar en gewicht verlies, veel vrouwen ontevreden met hun uiterlijk zijn. Na het nemen van de schoonheid-klasse, beginnen de meeste vrouwen graag wat ze zien in de spiegel.  Maar sommige zeggen dat is niet de enige reden dat ze komen naar de klassen.

"Het is prachtig geweest. Niet alleen voldoet u aan mensen, vrouwen, die gaan door het zelfde ding dat u gaat door en kameraadschap ontwikkelen maar de tips die je leert zijn van onschatbare waarde,"zei kanker overlevende Cathy Davelli. "Zij geven u terug enkele van wat je hebt verloren.

'Ik verloor mijn moeder aan kanker en verloor ik mijn tante aan kanker, binnen negen maanden na elkaar,' zei ze. "Een van mijn tante vrienden hier werkt bij de Vince Lombardi Cancer Center en vertelde me dat als ik heb hier betrokken met mijn make-up vaardigheden, het proces voor mij genezen zou. Toen ik was hen gejuich omhoog, nam zij de nadruk uit me."

Het programma wordt nu uitgevoerd in 25 landen.  Het heeft tot nu toe meer dan 1.2 miljoen vrouwen goede--look en feel beter geholpen.

Link: US Naval Research Laboratory bevestigt HAARP de mogelijkheid om te manipuleren sfeer

No comments:

Post a Comment