Saturday, May 18, 2013

Agave Nectar geavanceerde koolhydraten suiker substituut.

Agave Nectar (of agavesiroop) is opgebouwd uit het hart van verschillende soorten agave... Het is opgebouwd uit hetzelfde uitgangspunt niveau als tequila, het hart voor de plant bekend als deze piña. Het is 3 keer zoeter dan suiker, maar wat maakt dit echt een speciale levensmiddel is dat het een aanbieding glycemische 32 (zeer laag) en heeft geen invloed op de suiker van het bloed.

De belangrijkste koolhydraten is vaak een complexe koolhydraten inuline of gewoon fructosan genoemd. Het is deze koolhydraten waarmee zowel de intense zoetheid, en ook de zeer lage glycemische aanbieding.

Ik persoonlijk ervaren de zoetheid en de heerlijke smaak over dit product op vakantie... Dit restaurant was het aanbieden van een soort van marg-o-jito... Munt en een kalkvrij verward met een eetlepel agave nectar (het recept vervolgens nodig mengen verward mengsel 2 aan ten minste één vers geperst limoen vloeistof met blanco tequila.) Mijn partner en ik meng ze het 2 tot en met ten minste één blanco tequila te vers geperst citroensap... Het resultaat was een van de beste proevende dranken van tequila betreffende ooit gehad... Maar het was een tikkeltje te zoet voor mij dus eindigde mengen van uw tweede helft van mijn drank die een glas water heeft. Perfectie bevindt zich in een verfrissende formulier... Mijn aanbeveling voor de drank...

Via: Procedure voor incontinentie bij vrouwen kan verliezen doeltreffendheid met de tijd

No comments:

Post a Comment