Sunday, May 19, 2013

Shingles... mijn nauwe en persoonlijke verhaal - Aitkin onafhankelijke leeftijd

Gordelroos. Plaats alle gehoord hoe pijnlijk en slecht ze zijn en als we gaan over op de andere kant van 50 en hebben waterpokken gehad, we allemaal zwak zijn. Achtennegentig % van alle volwassenen hebben nu zijn verontreinigd met het virus van waterpokken, dus bijna dat alle Amerikanen worden bedreigd. Ik had nooit gedacht dat ik ze zou krijgen, maar ik heb in mijn midden jaren 50. Bijna alle studies hebben nota genomen van scherpe stijgingen in de kans van tegels na de leeftijd van 50. Mensen hebben meer kans op te bouwen lange woordgroep zenuwpijn, zodra we de leeftijd en het is meer waarschijnlijk worden van ernstige en langdurige. Ik heb geen nawerkingen van mijn aanval met deze bepaalde vreselijke ziekte en voor dat Iam geluk. Statistieken tonen aan dat 50 procent van de mensen die wonen als 85 van tegels worden getroffen tijdens hun leven. Wat betekent dat ik hen weer mogelijk kon krijgen. Het virus gordelroos veroorzaakt ontsteking, bloeden, en littekens in de zenuw, eten weg bij de zenuw-regio. Ook tijdelijke self-limiting omstandigheden beëindigen in 2-3 maanden van intensieve lijden zoals mij did. Ongeveer een op de vijf mensen zijn getroffen langdurige zenuwpijn of postherpetic neuralgie (PHN). Ik kwam met gordelroos in 2003 toen ik ging recht door middel van een zeer spannende tijd in mijn leven. Mijn man en ik waren in Michigan we couldnat kopen van een huis totdat we verkocht ons huis en overlevende in een hotel, omdat een baan had gekregen door hem er. Ik dacht toen ik trimmen planten die I 'd been gebeten door middel van een plaag in New York. Het begon als een uitslag die jeukten en toen kwam de pijn. De plaatsen waren rond mijn taille en ik couldnat stand te bezitten elk kleding contact me er. De pijn voelde, zoals een blootgestelde zenuw binnen mijn tanden en het was verschrikkelijk. In Michigan, ik didnat hebben een arts dus ik ging naar de lokale apotheker en vroeg hem wat ik kan doen om te verlichten de pijn en irritatie. Hij keek me aan en dacht om gewoon Advil voor het leed en het gebruik van calamine lotion voor de irritatie. Thatas het? Het klonk net als een behandeling voor poison ivy of bug bites. De Advil hielp een beetje en ik was gelukkig alleen maar omdat ze didnat verspreid rond mijn taille of zelfs naar andere gebieden op mijn lichaam. Op een gegeven moment moest ik vliegen terug naar New York en ik kon niet het lijden van de veiligheidsgordel staan over mijn taille. Het werd gehouden door mij uit de buurt van mijn menselijke anatomie de volledige reis terug. Ik was ellendig. Mijn geval duurde slechts drie dagen, maar dat is al lang genoeg en ik had enkele lichte littekens. Mijn moeder en grootmoeder had ook gordelroos. Alle drie van mijn kinderen had slecht gevallen van waterpokken toen ze klein, vooral mijn oudste dochter. Ik zal hen stimuleren om get gevaccineerd. Ik heb geen idee wat bracht op herpes na zo vele jaren, maar ik denk dat op dat moment ik zo met uw leefsituatie benadrukt was dat mijn immuniteitssysteem was getroffen. Ik voel me gelukkig dat ik heb niet had een aanhoudende gezondheidseffecten zoals gehoorproblemen, blindheid, verlamming, gezicht parese en hersenen infectie. En ja de dood kan worden veroorzaakt door gordelroos. Ik ben van plan op het verkrijgen van de vaccinatie en het lijkt erop dat Medicare deel D vanwege deze extreem duur foto betalen zal. ITA ook arme dat anderen zijn niet gedekt door de verzekering. Ik heb nooit willen hebben nog steeds een andere aflevering in mijn hele leven en ik wil donat mijn jonge degenen om te lijden met het ofwel. ITA een werkelijk afschuwelijke ervaring.

No comments:

Post a Comment