Thursday, May 2, 2013

Wanneer verpleegkundigen aanval op het hoogste niveau: een flagrante misbruik van macht

Ik ben niet een bloeden hart, ik niet elke oorzaak du jour omarmen, noch doen ik hop op wat iemand genoemd een "clown auto van aanhangers" voor wat er gebeurt om te lopen over de blogosfeer op een bepaalde dag.

Zo als ik zeg dat ik ben afgehaspeld; Als ik zeg dat ik om de straten over iets dat is gebeurd nemen zou... als ik zeg dat ik ben alles in twijfel ik dacht dat ik wist over autoriteit, macht... en verpleging...

Het was niet erg genoeg dat ze voelde zich te klikken op een doos op een computer die zou bestellen een case management hospice raadplegen blijvende betekenen moet:

(b) of dat praten over uw situatie moet leiden tot een psychiatrische evaluatie, waaronder het verkrijgen van ondertekende releases van uw artsen voor de laatste zes jaar en het zien van een Raad van bestuur benoemd PhD. Yep, te klikken die doos bedoeld geven al uw beschermde HIPAA informatie! Ik kan niet herhalen dat genoeg, ik vind dat schandelijk.

Amanda ontving een brief van haar universiteit met vermelding van dat zij werden door de AZBoN geïnformeerd dat haar licentie van het onderzoek was.

Op Amanda's verzoek om de naam van haar universiteit uit de schijnwerpers te houden, ik heb hier niet worden vermeld het. Ik heb gezien:

(a) de brief van haar universiteit met vermelding van zij waren "aangemeld door de Board AZ Hoofdverpleegkundige dat uw licentie onderzocht wordt" (dat is een direct citaat, cursief mijne.) Niet dat ze keek het op, niet dat ze afgeleid, maar dat zij waren aangemeld.

(c) Ik heb de BoN brief van een staflid dat ontkent rapportage en is ".. .niet bewust van enig ander bestuur personeelslid doen." (Cursief de mijne).

Amanda's Universiteit is kennis gegeven door iemand op het bord. Een verzoek om bevestiging van deelname is niet een melding die een licentie wordt "onderzocht." Nergens op de brief voor bevestiging is het zeggen of intieme dat de licentie wordt "onderzocht."

Ja, dit is wat u doen wanneer (a) de originele lasten niet legitiem, (b) u bent boos dat iemand had de eierstokken niet bang te zijn en voor zichzelf opkomen, (c) zij waren niet door de psychiatrische evaluatie intimideren, en (d) u moet de intimidatie factor oprit.

Amanda werd aanvaard in een verschillende Universiteit Acute zorg Nurse Practitioner doctorale verpleging programma in de herfst van 2010. Ze begon met behulp van de benaming "S" de auto sig op haar e-mail naar de beroepstitel, aanleiding om aan te duiden "Student".

Als gevolg van sommige grote gezondheidsvraagstukken die chirurgie opgenomen, was Amanda niet in staat om het programma te starten. In November 2010 ontslag ze uit haar baan op de berg Vista Medical Center, met behulp van haar persoonlijke e-mail.

Zo zijn ze onderzoekt, per de verpleegkundige praktijk Act, voor bedriegen, nadelige gevolgen voor of bedenken om het publiek en/of met vermelding of afgeleid was ze een nurse practitioner door het gebruik van de initialen.

De Raad vond deze verschrikkelijke, flagrante actie van professionele misdrijf tijdens hun zeer grondig onderzoek van Amanda's carrière. Voor de goede orde besteedt de Arizona Board een gemiddelde van 7 maanden onderzoek naar de gemiddelde klacht, waarop ze gemiddeld 17 uur (zie deze open brief aan de Arizona gouverneur, door RN Greg Mercer.)

Ze moeten echt gunning voor iets hier. Als zij om het even wat op de oorspronkelijke klacht had, zou dit voor nu over lang zijn geweest.

En het beheer van de verpleegkunde aan Banner Del E. Webb Medical Center, die van mening is dat patiënten pleidooi is iets te worden gestraft en gerapporteerd aan de Arizona Raad van bestuur in de verpleegkunde.

En blijkbaar de Arizona Raad van bestuur in de verpleegkunde duurt niet vriendelijk ter discussie wordt gesteld en die actief zijn in de open.

In de tussentijd, de Amerikaanse vereniging van verpleegkundigen "volgt op de voet" en de Arizona verpleegkundigen Association is hard werken voor de verpleegsters van Arizona, maar niet steunen een individuele verpleegster die onderzocht wordt.

Wat is enger voor mij is het idee dat Amanda dient te hebben shut up, haar hoofd laag gehouden en probeerde om een andere baan te krijgen.

Is dat wat verpleegkunde is over? Zijn we zo slagroom door onze loonstrookjes die we niet over iets, overal, op elk moment uitspreken durven nodig?

Van de zalen van de Banner gezondheid, naar de innerlijke werking van de Arizona Raad van bestuur in de verpleegkunde, is iets mis.

U kunt negeren, Amanda belasteren, haar af te schrijven als "oh er moet iets anders", of maken plezier van degenen onder ons die haar ondersteunen, maar het feit is dit klopt niet.

No comments:

Post a Comment