Saturday, May 11, 2013

Loggers toepassing hout harvester roze te stimuleren fondsen tegen melanoom - Bangor dagelijkse Info.

Goede uitgeven, ook omdat de 29-jarige Noord Maine logger waarschijnlijk een grote brok van energie omringd door de kleur besteden zullen na schilderen zijn Tigercat feller buncher hout harvester helder roze als een eigenzinnige manier om zorg over een zeer ernstige zaak.

"Ik was te luisteren naar mensen die een debat over iemand wordt gediagnosticeerd met kanker onlangs," zei markies tijdens een informele bijeenkomst op de roze machine vrijdagochtend."Ik ging naar huis en vertelde mijn significante andere ik kon niet voorstellen dat nodig is om uit te leggen van een diagnose van kanker aan de jonge geitjes. "

"Ik wilde om iets terug te geven in het gebied," zei uw hond."Dus ik heb een idee om geld in te zamelen tijdens het gebruik van uren uitgevonden draagt de feller buncher op. "

Het was een nobele idee gemaakt zelfs meer merkbaar na Marquis' manager, Mike Nadeau, eigenaar waarbij White Oak Inc., ingestemd met de gigantische product helder roze verf.

Roze zijn waarschijnlijk niet de kleur van de handtekening uit loggers, kan maar het de kleur nauwst met kanker bewustzijn, en de feller buncher heeft onlangs trok de aandacht van de regio.

Sponsors en vrijwilligers leek te verlaten het houtwerk, alle willen een deel van het project en een nieuw gecreëerde fondsenwerving provider Loggers voor kanker.

"Dustin kwam met het idee op een Weekend's middags en Mike [Nadeau] genoemd mij zaterdag ochtend om weer te geven als we kunnen zorgen er gebeuren," zei Keith Michaud, inkomen manager bij Fort Kent gokken kat dealer Frank Martin kinderen,."Door maandag was het vervolgens een gaan. "

Later op van Frank Martin dochter is, de bemanning op de winkel koopt vrachtwagen dealer Daigle & Houghton Inc gezandstraald de feller buncher tot kale metaal, terwijl Louis Roy op Roy Auto onderdelen-NAPA overkant van de weg een beetje verder beveiligd en schonk de verf "Susan G. Komen Breast gebied kanker roze".

"Iedereen heeft hun deel om te verdienen het komt samen," beweerde Michaud."Het echt verbazingwekkend het idee kwam samen zo effectief. "

Michaud vervolgens e-mailde tijger kat op hun specifieke zakelijke kantoren in Brantford, Ontario, zodat een worp fondsenwerving voor Loggers met betrekking tot kanker, en zei dat hij was gebiologeerd door de reactie.

"In mijn gedachten ik zou persoonlijk zijn gelukkig door middel van $2, 000,"Michaud zei."Het bedrag dat ze begaan is ongeveer $100, 000 [en] die is absoluut verbijsterend. "

Gebaseerd op haar leeftijd zwaarlijvige juiste zorg en bescherming, moet de feller buncher duren ongeveer een andere 30, 000 uur.

Gegeven dat zal White Oak net aangewezen zijn 200 duizendste uur op haar tijger kat apparatuur — het bedrijf heeft zeven feller bunchers in de bossen van Maine — er is weinig twijfel zal voldoen aan de gele machine samen met waarschijnlijk hoger zijn dan de levensverwachting.

buncher [en] verkrijgen sponsors om te helpen een individueel gekozen bedrag per uur voor de resterende looptijd bij te dragen met deze machine, "volgens een vrijlating uit de Loggers bedoeld voor kanker."Op jaarbasis, de uren gaan worden bijgeteld [en] elke factor zal schrijven een check out, met de helft van de opbrengst naar uw Edgar J. Paradis kanker Fonds en ook de resterende helft te doneren op de Maine Cancer Foundation, vrouwen melanoom Fonds, namens Loggers voor kanker is gekoppeld. "

Vanwege hun deel, White Oak Inc. en Marquis moeten voorkomen dat de feller buncher geschilderd roze en werknemers in Maine.

"We zijn zeer enthousiast over deze,"Paul Iarocci, concurrentie kat directeur van bevordering van en communicatie zei exclusieve middag van zijn werkplek in Brantford."Ik denk dat het beter plan en ik moet toegeven, Nee, ik had nooit gedacht dat ik zou kijken naar een roze feller buncher helpen. "

"Ik dacht nooit ik dit zou zien, maar We rijden deze feller buncher een soort van dag," zei Charlie Nadeau, dat 18-jarige zoon van Robert Nadeau, op vrijdag.

De jongere Nadeau was voor zijn vader, die heeft zijn vastgebonden werken binnen bedrijf garage de hele ochtend in te typen.

"Ik ben echt tevreden met mijn vader en het betrekken van de White Oak," vermeld Charlie Nadeau."Iets als dit is niet gedaan. "

Marquis zei hij mist de twijfels over de bemanning het roer die is gekoppeld aan een feller buncher die thuis gelijk zouden kunnen worden geparkeerd Barbie's Malibu droomhuis naast de droomauto kijken.

"I know dat it 's going to krijgen gekrast de allereerste keer we het in het bos nemen," sprak hij over."Ik ga nooit dergelijks. "

Terwijl de slicer zijn debuut in Fort Kent de week 2009 maakte, zal het een big time hit volgend weekend in de noordoostelijke Forest producten accessoires Expo in Bangor, waar toeschouwers moeten springen op de Loggers bedoeld voor kanker fondsenwerving bandwagon.

"Ik denk dat het gaat voor de veel aandacht in zoverre er," zei markies."Dat is een gezonde zichtbaarheid ter plaatse. "

Sponsors al mobiele met Tiger kat samen met per uur donaties zijn eerlijk Martin Sons Inc, sleutel eiland Land Co., Orion Timberlands, Maine materialen Co., Portage hout supplementen, Moosewood Millworks en Daigle Lube Co.

Een donatie of sponsoring kan geschieden door een bezoek aan dat stand in Bangor in de noordoostelijke Forest producten apparaten Expo op 17 mei en 18 of gewoon door te bellen Kayla Daigle voor Frank Martin zonen van 800-822-6661.

No comments:

Post a Comment