Friday, May 10, 2013

Ervaren kanker: Goed nieuws Soup - New york Times (blog).

Mensen met ongeneeslijke kanker krijgen soms aardig ding over het, als ik. Hoe komt het moeilijker voor mij om goede nieuws dan slecht nieuws te delen? Tijdens de behandeling produceert aardige ding over het elating hoogtepunten, maar meer angstig dieptepunten.

Toen ik een klinische proef voor een nieuw geneesmiddel voor kanker, verklaard het toestemmingsformulier dat medicatie niet een remedie bieden zou en mij zou kunnen elimineren. De pillen gevolgen voor mijn ovariale kanker waren te worden gemeten door de CA-125 onze bloedonderzoek, waarin cijfers boven 35 voorwaarde groei geven.

Ik begon het proces vorig jaar augustus een CA-125 meer dan 100 gebruiken. Voor de reden dat nummer viel in het najaar van uw tot en met 38, in de winter tot en met 9, en in het voorjaar tot en met 5, uw moreel steeg-getemperd gewoon door af en toe dips en verlaagt.

Mijn familie en vrienden zijn extatisch. Dus is mijn oncoloog, die schreef met een e-mail: 'je weet niet eens hoe spannend het gebeurt te zijn om de resultaten van deze nieuwe drug te zien. Ik doe een grote hoeveelheid klinische studies en ik zie talloze negatieve resultaten, die fataal. Wij doen al deze dingen werk om 1 zeldzame patiënt die voordeel krijgen kan... zeer de moeite waard om te werken uit het gebeurt er met mijn goede vriend! "

De laatste twee woorden van dit bericht raakte me op de quick. Na vier jaar, Dr. Matei had gekregen in mijn hart en (blijkbaar) als ik Hare. Een grote vreugde aan het maken van een nieuwe vriend op mijn leeftijd en rond mijn situatie, met name een buddy zo bewonderde.

Maar ik ben bang dat ik haar zal mislukken. Een getal dat tot daalde nu negen maanden in de komende negen maanden opstijgen kan. (De waarschijnlijkheid overweldigend is dat het uiteindelijk zal.) Misschien het aardige ding over het delen jinx — transformeren, in een oogwenk aangesloten met het oog op slecht nieuws?

Ik weet uit de verpleegster beheerder binnen het proces dat de experimentele drug niet echt vrouwen met borstkanker gebied profiteert. Mijn huidige goede informatie maakt me bedroefd over hun slecht nieuws. Ook, ik had afgeluisterd gesprekken in de wachtkamer ziekenhuis ongeveer andere ovariale kankerpatiënten voortijdig ten gevolge van schadelijke bijwerkingen, die waarvan sommige ik ervaring.

Maanden van de toediening ontoereikend, ik kan niet tegen betreffende mijn voeten om te koken voor ongeveer 10 minuten per keer. In de supermarkt ogle ik eigenlijk kant en klare maaltijden. Wijzigt de bladen aan het bed, moet time-outs. Reageren op hun de vogel feeder, dragend het uit, waardoor het de regering financiële steun in de nacht (zodat de eekhoorns kunnen niet het raid) neemt een overmaat standvastigheid. Botten pijn dat ik wist niet dat ik het zag. Mijn haar is dunner waardoor drastisch dat Joanne in de salon in de buurt van de hoofdhuid afgekapt, alle het ondanks het feit dat lambasting kam-overs.

Het afnemen van de kanker in het algemeen lijkt te betrekken mij uitgeput raken. Altijd, heb ik gehouden een lossen gestage door zich te concentreren op de tevredenheid bij te dragen (als alleen in een minuscuul manier) aan medisch onderzoek. Ik had ook hield me op een zelfs Kiel door hurkte neer op het ergste.

Nu, met perfecte resultaten, ik ben een neophyte die doet niet jaloers op een ondankbaar. Mijn schoorvoetend op deze markering kanker verlagen doet me denken in de angst beschreven door veel patiënten in de uiteindelijke analyse van een ronde waarbij succesvolle chemotherapie. De gave van iemands begint te voelen een cadeautje verwend door de onzekerheid over de toekomst. Met kanker winnen mensen niet voor te laten vallen.

Vandaag wil ik nog een vrolijke Tigger dan de gebruikelijke sombere Eeyore worden. Dus om te boei mezelf die ik kies de kippenbouillon ontdooien in de koelkast, gestold zijn vet op de top, om matze schot soep voor het controleren van mijn dochter en schoonzoon.

Nadat ik gooi een heleboel het vet opslaan een eetlepel, beginnen ik zweepslagen in het eiwit. Maar een van verschillende roterende drijvers van een elektrische mixer weigert om te blijven een socket; het houdt terugwijkende, maakt niet uit hoe We het draaien. Ik ben hier om te getuigen dat gizmo werkt met slechts 1 klopper. Dat ook de revitalisering van mening, heeft hoewel mijn arme nummers en hoge geesten zou zijn begonnen om over de dag u lezen dit soort woorden.

Vanavond zal er zelfgemaakte soep. Morgen zal ik stak de vogel feeder en bovendien laat het, ongeacht de oneven eekhoorns.

Als u wilt iedereen en de jouwe comfort, is hier mijn recept met's werelds lichtste matze ballen (die geleidelijk geëvolueerd van Jennie Grossinger kookboek "De Talent van het Joodse Cooking"). Overwegende dat koken, stijgen ze naar de top.

2 quarts stock2 stengels havermout, gesneden thin2 wortelen, multilated thin4 eieren, separated1 diepe segment onion1 theelepel saltDash uit cayenne1 eetlepel kip overtollig vet of oil3/4 kopje matze mealParsley om garnituur

1. Breng voorraad aan de kook in een enorme pot. Voeg selderij samen met wortelen. Sudderen gedurende ongeveer 30 minuten.

3. In een grote kom, gebruiken een elektrische mixer zweep eicel blanken tot heel moeilijk. Zachtjes Vouw de dooier mengsel binnen de blanken, en vouw vervolgens voorzichtig in matze voedsel.

4. Behandel en koel gedurende een half uur. Na het uitvoeren van je handpalmen onder koud water, licht vorm de combinatie in één-en-een-half inch ballen tussen je handpalmen en glijden ze binnen de kokende voorraad. Betrekking hebben op samen met koken voor 45 eenheden. Garneer met gehakte peterselie.

Via: Coca-Cola strekt zich uit tot iedereen zijn campagne om de strijd tegen obesitas

No comments:

Post a Comment