Sunday, May 5, 2013

Review: Goede calorieën negatieve calorieën door Gary Taubes

De auteur was genomen door goede calorieën, Bad calorieën vijf jaar te publiceren, en het bevat een aantal innovatieve gegevens die ongetwijfeld als oorzaak van veel geschil functioneren zal. Als u Taubes verklaringen accepteert, het boek natuurlijk zeer de moeite waard de studie is en het blijkt zette hij een heleboel studie in het as well as time. De belangrijkste stelling van het boek is dat we geworden vet gepast in een groot deel tot een soort van calorieën dat we eten. Door zich te concentreren op grote calorieën en eisen dat het veel eenvoudiger om gewicht te verliezen en gezond te blijven is het uitsnijden van de arme calorieën binnen ons leven, Taubes. Hij is tegen, voor een voorbeeld, koolhydraten, waarin staat dat als gevolg van waarheid insuline niveaus worden verhoogd door hen, ze maken het onmogelijk om gewicht te verliezen. Er is een heleboel krachtig onderzoek aan rechte rug omhoog, en naar de authoras krediet, goede koolhydraten worden vermeld door hem. Onze belangrijkste problemen met het boek was de authoras positie op de oefening. Hij beweert dat oefening kan in feite helpen u gewichtstoename in plaats van te verliezen. De fundamentele aanname hier is dat omdat u meer doet, u hongeriger bent en meer kan eten. Nogmaals, het klinkt goed in sommige herstelbare formaat, maar er zijn veel verschillende factoren en wetenschappelijke verklaringen die back-up van het eigenlijke feit dat de oefening is van cruciaal belang. Gegeven, het kan je je hongeriger, maar wanneer je het juiste voedsel eten en om ervoor te zorgen om brandstof van vóór en na de oefening, dit kan worden uitgeschakeld. ITA moeilijk te stellen volledig voor een boek dat is daarom anti-exercise. Hoewel er veel van de werkelijkheid aan welke Taubes zegt, aan het einde van de middag, is er geen substituut voor de invoering van een gezonde oefening willen aan uw dieet. Zorgvuldig, kunt u voorkomen dat die aan de val van een bovenmatige hoeveelheid eten na de training, en het is echt zinvol dat het verbranden van calorieën kan helpen u gewicht werpen. Dat gezegd hebbende, het boek blijft een opmerkelijke Lees, indien voor geen andere reden dan het bespreekt de verschillende soorten voedsel dat kunnen eigenlijk bevordering van gewichtsreductie, terwijl de vermelding van de levensmiddelen die u moet vermijden. Begin van mensen kan worden gegooid off track door sommige van de adviezen echter maar die geïnteresseerd in het leren meer over dieet, of die goed thuis zijn in het dieet zou kunnen krijgen een stuk van dit boek. Het is enkele gebreken, maar het is nog steeds een fascinerend te nemen over de situatie van de hele dieet. Als voor geen andere reden, het boek waarde heeft in die het onthult een veel van de voeding industrie regels en slecht onderzoek, dat ongebreideld in de industrie. Lees het als u op zoek bent voor meer informatie over gezondheid in het algemeen, of wanneer het aankomt op het vinden van een ideale manier om te verliezen overtollige gewicht hoe te eten recht, maar donat beschouwen het als evangelie. Indien voor niets anders, beheren youall om te leren veel over het voedsel u deelnemen. Oorspronkelijk geplaatst 2008-10-03 05:22:35. Heruitgegeven door Post promotor Categorieën: Tags:

More Info: Langer wachten Avskärma nadat goedaardige borst biopsie gerechtvaardigd kan zijn