Thursday, May 2, 2013

Wereld draaien

Ah! Een Barbie verpleegster outfit! Een lange weg is gekomen door weefsel van mijn 1962 Barbie met gesteven witte uniform en blue, red-lined Kaap. Ze heeft een warme water fles en draagt de allerbeste top eigenlijk. Vandaag, Barbie draagt schrobt met sparkly shorts en grafieken met beren aan hen draagt. Geven krediet, dit komt met een Otoscoop en een stethoscoop. Ik was van plan om hel voor de hooker-hoog open-toed sneakers, toen realiseerde ik me dat mijn Barbie draagt open-toed witte pompen. Geen conflict hier, mee te gaan. *** Iave bezig geweest! Eerst, was ik bloggen voor meerdere sites, die me weinig tijd of energie voor mijn eigen weblog liet. Het was een uitstekende kennis geweest, en ontdekte ik veel over schrijven enigszins onder druk. Ik zal dit zeggen: Bloggen met termijnen is geheel divers van het hebben van uw eigen persoonlijke aspacea en alleen neerzetten ideeën en communicatie met de lezers. Schrijven werd iets die mij had voor verrichten in plaats van iets wat die ik wilde doen. Ik didnat willen verliezen mijn passie om te bloggen, dus maakte ik het besluit om te bezuinigen op het schrijven van alleen voor Emergiblog. Ik wil bedanken Masters In Nursing.nl en AllHealthCareJobs.com voor de mogelijkheid om te worden op hun werknemers schrijven. Vervolgens, leven heeft gekregen een beetje spannend! *** Mijn jongste kind, Rebecca, afgestudeerd aan de school verpleegkunde vorige maand! Ze zat voor de NCLEX aan het einde van mei en doorgegeven met de minimale hoeveelheid vragen nodig. Ben ik een gelukkige moeder? U vind het beter! En het moment dat de NCLEX werd doorgegeven door haar, de sollicitatiegesprekken begonnen komst! Wij houden onze vingers gekruist. *** In maart werden we grootouders voor de eerste keer! Ewan kwam te zijn aan mijn oudste dochter, Lillian en schoonzoon Jim. Ik was in de scheepvaart kamer toen hij geboren werd. De uiteindelijke verdeling die ik vond was in verpleegkunde school en ik verzwakte in bepaalde één! Iam blij om te zeggen wanneer Ewan werd geboren! Ik niet dus misschien flauw met Heas een grote persoon, 9 lbs, 12 gram en 22 centimeter lang bij de geboorte. Op 2 maanden waren kilo woog 13 door hem. Nana (me) wordt opgewonden wapens opleiden alleen hem. *** Als dat werenat genoeg, Iave zijn uitgaven de laatste maand voor een ander type van baby: Iave bemoedigend deze vier wilde kittens, gevangen genomen door mijn dochter rond zijn appartement complex. ITA plezier! Ze worden gevoed door mij, huisdier, ze gaan hun kat doos, en in ruil ze behandelen me net als een individuele Krabpaal en eten mijn oorbellen. Gelukkig, ze zijn allemaal in het bezit van huizen en ik zal zeggen vaarwel tegen het einde van de week. *** Oh, en vermeldde ik Iam een heleboel overuren werken? Ja, dingen hebben gekregen hier, maar op een goede manier. De mojo van mijn schrijven is rechte rug gezien het feit dat de druk is om op termijn te maken. Mijn doel voor mijn MSN wachtruimte is een ' een of andere manier, u kunt alleen andere activiteiten ik wil me richten op nu zoeken. School zal er altijd zijn. Baby's ontwikkelen. Ik begrijp hoe goed een

Via: Nike Training Club joins Mireia Belmonte en Oscar Peiro

No comments:

Post a Comment