Sunday, May 5, 2013

Review: Slechte grote calorieën calorieën door Gary Taubes

De auteur werd genomen door goede calorieën, Bad calorieën vijf jaar te publiceren, en het heeft enkele innovatieve gegevens die ongetwijfeld als oorzaak van veel discussie functioneren zal. Als u Taubes verklaringen vertrouwt, het boek natuurlijk zeer de moeite waard de studie is en het is duidelijk zette hij een veel onderzoek in tijd zo goed als. De voornaamste bewering van de gids is dat we geworden vet gepast in een groot deel op de soorten calorieën dat we eten. Door zich te concentreren op goede calorieën en het uitsnijden van de negatieve calorieën in ons leven, Taubes dringt erop aan dat het is veel gemakkelijker om te verliezen gewicht en gezond blijven. Hij is tegen, voor een goed voorbeeld, suikers, verklaren dat als gevolg van het feit dat zij insulineniveaus te verhogen, ze maken het onmogelijk om gewicht te verliezen. Er is een heleboel sterke technologie die back-up, en de authoras tot eer strekt, goede koolhydraten worden vermeld door hem. Ons grootste probleem met het boek was de houding van de authoras over oefening. Hij beweert dat oefening eigenlijk kunt u in plaats van het verlies van het gewicht. Het basisidee is dat omdat u meer doet, u hongeriger zijn en zal meer eten. Nogmaals, het klinkt geweldig op papier, maar er zijn veel andere redenen en wetenschappelijke verklaringen die back-up van het feit dat de oefening is van essentieel belang. Gegeven, kan het u maken hongeriger, maar wanneer je het beste voedsel eten en om ervoor te zorgen om brandstof van vóór en na de oefening, dit kan worden gestopt. ITA moeilijk te stellen volledig voor een boek dat is daarom anti-exercise. Hoewel er een heleboel van de werkelijkheid aan welke Taubes zegt, aan het eind van de middag, er is geen vervanging voor het toevoegen van een gezonde training wilt uw dagelijkse voeding. Goed, kunt u voorkomen dat aan de val van het eten van een heleboel na de uitoefening van het vallen in, en het is enkel zinvol dat het verbranden van calorieën kan helpen u gewicht werpen. Dat gezegd hebbende, het boek blijft een verbazingwekkend onderzoek, als voor geen andere reden dan het heeft betrekking op de verschillende soorten voedsel dat kunnen bevorderen gewichtsreductie, terwijl het brengen van het voedsel dat u zou moeten vermijden. Begin lijners kan worden gegooid off track door sommige van de adviezen echter maar die betrokken zijn bij het leren van meer over dieet, of die goed thuis zijn in dieet zou kunnen krijgen heel veel met behulp van dit boek. Het heeft enkele fouten, maar het is nog steeds een interessante de hele dieet situatie aanvaarden. Als voor geen andere reden, heeft het boek waarde, in die zin dat het een slechte analyse, dat ongebreideld in de industrie en veel van de voeding industrie zwakheden bloot. Lees het als u zijn op zoek naar extra informatie over gezondheid in het algemeen, of wanneer het aankomt op het vinden van een goede manier om te verliezen overtollige gewicht hoe te eten recht, maar donat beschouwen het als evangelie. U verbruikt als er niets anders, youall kunnen leren een heleboel over het voedsel. Gepost in eerste instantie 2008-10-03 05:22:35. Heruitgegeven door Blog Post promotor Categorieën: Tags:

More Info: Geïmplanteerde apparaat kan voorspellen epilepsie-aanvallen, studie suggereert