Thursday, May 2, 2013

Zwendel mij eens...

Voor het leven van me kan ik niet herinneren waar ik vond deze foto, maar het ziet er direct uit Doctor Who rond 1963.

Er waren verpleegkundigen in een aflevering van Doctor Who: een race van humanoïde katachtige nonnen genaamd de zusters van overvloed.

Het lijkt dat een bedrijf wilde "Emergiblog" gebruiken als hun domein naam en zoekwoord-in...wait voor het...Azië/China.

De e-mail wilde weten als ik was in verband met dit "bedrijf" en als ze mijn distributeur in China/Azië waren, want er een conflict was.

Ik stuurde een hartelijke email terug dat zei (a) ik was niet verbonden met het bedrijf die de naam wilde en (b) ik wilde niet de naam geregistreerd door iemand anders en (c) het zou een koude dag in de hel, voordat ik de naam zou opgeven.

Dan, een tweede e-mail arriveert van een Yahoo-adres in...wait voor it...China (met gebroken Engels, "Mijne heren,"...... ding ding... ding!) in feite zeggen, kregen we het bericht en we zullen het toch doen, ook al is de man die de eerste e-mail adviseert ons om een andere naam te zoeken.

Dus, ik stuurde een hartelijke reactie waarin staat "oh, hel Nee," die aangeeft dat de wettelijke vertegenwoordiging is wordt verkregen.

U kan niet swing een kat twee voeten in deze familie zonder te raken genoeg advocaten om te vormen van een onderneming.

De enige troost is dat de bedreiging van mijn blog identiteit uit mijn killer instinct gebracht, zelfs als ik niet bloggen ben zo veel als ik wil.

No comments:

Post a Comment