Sunday, May 12, 2013

Training kan verminderen kanker herhaling; het kan ook een mentale voorsprong geven aan u - Washington Post

Naderen van de sluiting van de chemotherapie voor borstkanker, doorspekt ik mijn oncoloog met vragen over hoe om een herhaling te voorkomen. Moet ik Vermijd sojaproducten en diensten? Bewerkte voedingsmiddelen? Hoe ongeveer alcohol? IAD is surfen op het Web op zoek naar informatie. Mijn arts zachtjes onderbroken en zei eenvoudig, aIf u wenst om een herhaling te voorkomen, moet u om uw gewicht een gezonde verscheidenheid en krijg een uur van krachtige oefening elke day.a Iad zodra een loper. Ik ging tot 40 mijl per week en nam deel aan de evenementen zo lang als 10 mijl. Maar door de jaren heen, ouderschap, werk en thuis verantwoordelijkheden hun tol had genomen, en niet meer kan ik de full time ik had eens aan mijn eigen persoonlijke conditionering. Uiteindelijk, begon ik te gaan om te werken met de fiets. Het was de handigste methode om oefening maar het eerste ding om te worden geofferd als de planning te vol was. Toch, toen ik was in staat om te rijden, het hielp me te houden om te houden van mijn identiteit als atleet Iad zodra. Vervolgens, in januari 2009, op de leeftijd van 45, kreeg ik een diagnose van kanker. Ik had een borstoperatie en ging door zes ronden van chemotherapie voor fase I invasieve ductaal carcinoma. Voor de voltooiing van de chemotherapie en de 6 maanden tussen mijn diagnose, ik didnat kunt krijgen op de fiets of elke andere echte fysieke oefening doen. Ik verworven door chemo, 20 pond, die ik te wasnat ongebruikelijk horen kreeg. Ik keek naar de woon-werkverkeer cyclus, twee maanden voor mijn diagnose, besteld verstoffen onder de kelder stappen, als mijn oncoloog gesproken. Er is vrijwel niets die ik echt kon behandelen betreffende de pijn van mijn kanker, dacht ik. Maar geef me een ding dat ik last van nemen kan, dat ik kan uitvoeren een ' die ik wilt uitvoeren een ' en Iam planning te ervaren alsof mijn hele leven afhankelijk van het is. Recente studies bevestigen mijn oncologistas begeleiding. Een studie vrijgegeven afgelopen najaar in het dagboek kanker opgegraven dat overgewicht overlevenden van bepaalde vormen van kanker van de borst 40 procent meer kans waren te hebben een dan overlevenden waarvan gewicht in een gezond gamma was. Zelfs vrouwen die zwaar maar niet zwaarlijvig waren waren meer kans om te ervaren een herhaling. In 2005 vond de Nursesa gezondheid studie dat borstkanker overlevenden van kanker die zo weinig als drie uur per week na diagnose ervaren een verminderd risico van een herhaling dan overlevenden die niet heb oefening uitgeoefend. Dus begonnen ik met het oefenen slechts enkele dagen na mijn laatste volledige chemotherapie behandeling. (Onder mijn regime bleef ik Infusies van Herceptin, een behandeling voor een bepaald type van kanker van de borst, acht maanden ontvangen.) Mijn terugkeer naar de cyclus werd gevolgd door nauw een en de ernst van intentie dat Iad ontbrak vóór. In het begin, ik voelde me alsof ik vanaf nul. Ik reed langzaam en snel moe. Maar ik was patiënt, mezelf vertellen dat ik was binnen voor de lange termijn. Ik geregeld in een gemengde modus-station een 12 mijl heen-en terugreis per fiets, de rest door praktijk een ' twee dagen per week. Mijn fiets bereden door mij voor korte trips en klusjes. In een van verzet, reed ik terug en naar huis uit van mijn laatste chemotherapie vergaderingen. Langzaam, gaf dit schema oplossing aan een alleen-fiets pendelen, 29 km heen-en terugreis. En twee dagen per week draaide drie, die hebben geleid tot vier, en dan sommige werkzaam in het weekend ook. 35 Pond verkleinen Met behulp van draaide een twee uur van dagelijkse isolatie in een leven dat vaak ongelukkig en hectische was. Het was een kans om te verdwalen in gedachte of geen gedachten helemaal geweest (vaak gewoon om in te verdwalen). Het werd tweede natuur. Het maakte me voel me gezonder dat zelfs terwijl ik twijfels over of werkelijkheid gematched de Stoute harbored front ik put up.

No comments:

Post a Comment